Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje 26 stycznia. Już dziś zapraszamy Państwa do zapoznania się z programem i rejestracji. Zachęcamy do rezerwacji bezpłatnych biletów grupowych dla hoteli!
Na styczniową edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco.
UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Weronika Goworowska
Email: [email protected]
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 STYCZNIA
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:
https://www.facebook.com/horecabc
lub