[Hotel Meeting Online] Trwa konferencja wszystkich hotelarzy!

0
1244

Od wczoraj trwa trzydniowe spotkanie online wszystkich hotelarzy. To już VII edycja konferencji Hotel Meeting. Forma online okazała się „strzałem w 10” i konferencja po raz kolejny zaskakuje frekwencją!

We wtorek przygotowaliśmy aż 12 prezentacji. Pierwszą pt. „Lider, który działa, inspiruje, motywuje i walczy o przetrwanie” poprowadził Rafał Pasenik – H&R System. Następnie Mikołaj Winkiel – Brand24 zajął się tematem „Co o swoich przyszłych gościach możesz dowiedzieć się z Internetu?”. Marta Otrębska – iDelight zajęła się tematem „Re-definicja Guest Service w świetle Covid-19”. O szansie dla hotelarstwa jakimi są dotacje opowiedział Piotr Lendo – Centrum Doradztwa Europejskiego i  Finansowego. Mikołaj Ostrowski – OWIW Legal z prawnego punktu widzenia opowiedział o kwestiach zwrotu zaliczek i anulacji. Na zakończenie pierwszego bloku Roman KawszynAdam Szaran –  Al Fianco przedstawili prezentacje pt. „Sprzedaż aktywna pobytów hotelowych sposobem na zwiększenie liczby gości indywidualnych”.

Drugą część prezentacji rozpoczął Damian Rdzanek – BEST CS tematem „Podstawowe bezpieczeństwo w obecnych czasach, które mogą zapewniać maszyny oraz projektowanie zmian”. Zaraz po nim Patryk Józefowicz – Purieu opowiedział „Jak stworzyć samowystarczalne i bezpieczne systemy dezynfekujące w czasie rzeczywistym?”. Zaś „Zarządzanie housekeepingem i konserwacją hotelu” to temat, którym zajął się Wojciech Słowik – SynHo. O bakteriostatycznych materiałach do aranżacji wnętrz opowiedziała uczestnikom Barbara Łukasiak – Muraspec. Pierwszy dzień zamknęła prezentacja Jarosława Włodarczyka – Graffico pt. „Dezynfekcja – elegancko, bezpiecznie i z uśmiechem”.

Od 13:20 do 15:20 w czterech pokojach trwały grupy dyskusyjne:

  • Obsługa gościa hotelowego w nowych realiach
  • Sprzedaż aktywna w segmencie B2B w nowej rzeczywistości.
  • Marketing hotelu w trakcie i po epidemii.
  • IGHP – Jak zapewnić komfort i bezpieczeństwo gościom w obecnej sytuacji związanej z COVID-19.
Cena biletu to 799 zł – UWAGA! Aby otrzymać kod dostępu należy niezwłocznie dokonać płatności.  To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego zarejestrowanego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji! Co bardzo ważne – poza edukacją, korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Zachęcamy do rejestracji już dziś:

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020

Po 3 dniach konferencji, dokładnie 29 maja (piątek) zapraszamy na podsumowanie spotkania i AFTER PARTY z zaproszonymi gośćmi!

Partnerzy strategiczni konferencji:

 

 

 

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.