[Hotel Meeting Online] UWAGA! Zarejestruj się już dziś na limitowane warsztaty!

0
1207

Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje wiosną. Już dziś zapraszamy do zapoznania się z programem i wyboru tematyki warsztatów. Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona. 

Warsztaty ruszą w takcie wiosennej edycji konferencji. Trwają równolegle od godziny 10 godziny 13. Maksymalna ilość uczestników: 20 osób. Warsztaty są prowadzone na żywo z pełną interakcją, tzn. każdy uczestnik łączy się z trenerem i grupą z wykorzystaniem kamery i mikrofonu.

WARSZTAT 1 – Skuteczny menedżer horeca – Rafał Pasenik – Dyrektor ds.szkoleń w H&R System

Bycie liderem w zmieniających się okolicznościach to wyzwanie przed jakimi stawiani są menedżerowie w obecnych czasach.
Zespół potrzebuje lidera, który potrafi angażować innych do działania.
Podczas warsztatu poznasz jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających liderów w działaniu i pomagające pracownikom w zmniejszaniu projekcji.
Kluczowe tematy podczas warsztatu:
Budowanie zespołu nastawionego na współpracę
Budowanie prawidłowej komunikacji w zespole
Kontrakt z zespołem – Expose Szefa
Cele expose
Struktura expose
Przygotowanie i wygłoszenie expose
Określenie zachowań, które mają negatywny i pozytywny wpływ na zespół
Każdy uczestnik otrzyma work book z ćwiczeniami.
Podczas warsztatów będą burze mózgów, dyskusje i praca w grupach.

WARSZTAT 2 – Trening kreatywności dla hotelarzy – Arkadiusz Bednarski – Trener biznesu – Autor bestsellerów z zakresu sprzedaży

Wielu hotelarzy poszukuje sposobów na zwiększenie obłożenia hotelu poza sezonem.

Z pomocą może przyjść praktyczna znajomość technik i narzędzi kreatywnego myślenia, dzięki którym będą mogli szybciej i łatwej tworzyć nowe produkty, usługi oraz kompleksowe rozwiązania.

Dzięki temu:

  • Twoja oferta stanie się bardziej atrakcyjna.
  • Przyciągniesz większą liczbę gości i zwiększysz obłożenie.
  • Zwiększysz przewagę konkurencyjną na rynku.

Podczas warsztatu uczestnicy będą mogli poznać oraz przećwiczyć wybrane techniki kreatywnego myślenia.

Program obejmuje następujące zagadnienia:

  • Czym jest i jak przebiega proces kreacji.
  • Redefinicja problemu wg formuł: WJSM i CJMZ.
  • Heurystyczne generowanie pomysłów – tworzenie nowych produktów i rozwiązań.
  • Elementy sprzedaży kreatywnej.

Każdy z uczestników warsztatu otrzyma w prezencie audiobook „140 sekretów Mistrza Sprzedaży” autorstwa Arkadiusza Bednarskiego.

Warsztat jest rekomendowany dla:

  • Kadry zarządzającej

Działów sprzedaży i marketingu

WARSZTAT 3 – Aktywne budowanie ralacji – Eliza Kozica – Dyrektor ds.szkoleń w Idea Profit

W czasach VUCA relacje oparte na transakcjach, oczekiwanie na zapytanie oraz walka cenowa przestają działać.
Teraz świat należy do odważnych. Inicjatywa i znajomość klienta oraz analiza jego potrzeb to nasi sprzymierzeńcy w drodze do sukcesu.

Chcesz się dowiedzieć:
– jak szukać danych o kliencie i je wykorzystywać
– jak znajdować i wykorzystywać preteksty do rozmowy
– jak budować treść oferty na trudne czasy

WARSZTAT 4 – Analiza progu rentowności hotelu – Cezary Sarnecki i Jarosław Podniesiński – Partner at SECCO Hospitality Financial Management

Z tematyki tej uczestnicy warsztatów będą mogli dowiedzieć się:
· Jak zbudować dla własnego obiektu prosty model Break-Even Point (B-E P)?
· Dlaczego podział kosztów ze względu na ich zmienność jest istotny przy ograniczonym rynku i zasobach?
· W jaki sposób model B-E P wspiera podejmowanie decyzji operacyjnych managera? Co wnosi analiza what – if…?
· Jak znaleźć nowy punkt równowagi BE-P przy zmianie poziomu przychodów ze sprzedaży lub kosztów, jak interpretować tą zmianę?

WARSZTAT 5 – Skuteczna rozmowa rezerwacyjna w dobie COVID19 – Małgorzata Pioszyk –  Trener, konsultant, wykładowca, ekspert sprzedaży i obsługi klienta, We Do. Hotels

Zakres:

Jak prowadzić rozmowę z Gościem, aby skończyła się rezerwacją

Odpowiadanie na obiekcje i techniki obrony ceny

Upsell podczas rozmowy rezerwacyjnej

Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo:

Dla właścicieli i menedżerów hoteli i obiektów noclegów, którym zależy na zwiększaniu liczby rezerwacji bezpośrednich i podnoszeniu wartości pobytu Gościa w hotelu.

Dla pracowników recepcji i działów rezerwacji, którym zależy na zwiększaniu skuteczności sprzedaży i podnoszeniu efektywności.

WARSZTAT 6 – Jak podnieść jakość obsługi w hotelarstwie – Anna Możdżyńska – Trener branży HoReCa i sektora turystycznego

Warsztat dedykowany jest właścicielom oraz managerom hoteli i obiektów noclegowych, nie będących hotelami sieciowymi.

Zainspiruj się i zobacz jak inni odnależli się na rynku w ostatnich 6 miesiącach.

Będzie inspirująco i merytorycznie.

2-godzinny warsztat= 120 minut , które zmienią twoją perspektywę patrzenia na hotelarstwo!

WARSZTAT 7 – Revenue Management w Hotelarstwie. Jak skutecznie zwiększać zyski dzięki właściwej analizie danych – Tomasz Kałuża -Data Analyst, Excel Advanced User

Prezentacja będzie krótką zajawką tego, czego uczestnicy dowiedzą sią na warsztatach. Będzie to przegląd podstawowych narzędzi i raportów które służą do podejmowania właściwych decyzji w zakresie zmiany ceny. M.in.: analiza kanałów rezerwacji online z wykorzystaniem tabel przestawnych, przegląd najważniejszych statystyk z Yield Planet – najpopularniejszego Channel Managera oraz pace report – jak rok do roku właściwie porównać wyniki z działalności noclegowej.

WARSZTAT 8 – Kompetencje managera, a uaktywnianie potencjału pracownika – Dawid Thom i Michał Żarowski

Warsztaty mają na celu ukazanie czy i w jakim stopniu oraz jakie kompetencje managera uaktywniają potencjał pracownika lub zespołu pracowników.

Moduł I:
Przedstawienie prowadzących wraz z informacją o doświadczeniu i wiedzą popartą doświadczeniem praktycznym.

Moduł II:
Omówienie kluczowych kompetencji skutecznego managera z perspektywy pracy w branży HoReCa. Wyjaśnienie dlaczego trzy cechy managera pozwolą zbudować i pobudzić zespół do działania: inteligencja emocjonalna, motywowanie pracowników, zdolność podejmowania decyzji.

Moduł III:
Jaki jest skuteczny Manager?
Odpowiemy na pytanie dlaczego osoba niezbyt pewna siebie i niezdecydowana nie zbuduje autorytetu i szacunku pracowników.

Moduł IV:
Krótka droga od zaangażowanego pracownika do zainspirowanego zespołu:
Przedstawimy czynniki budujące zaangażowanie i motywujące pracowników oraz odpowiemy na pytanie jaką role odgrywa w tym procesie manager.

Moduł V:
Rozwój pracowników, ich zaangażowanie w pracę oraz rozbudzanie ich potencjału zależy w dużej mierze od postawy i stylu pracy managera.
Omówimy na podstawie własnych doświadczeń o pracy naszych zespołów.

Na wiosenną edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i  przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco. UWAGA – UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:

[email protected]

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 

Weronika Goworowska

Email: [email protected]

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:

https://www.facebook.com/horecabc

lub

https://www.facebook.com/TVhoreca

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.