Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja konferencji Hotel Meeting. Aby dostosować się do panujących realiów i mimo wszystko przekazać uczestnikom wiedzę merytoryczną organizujemy konferencję ONLINE. Zapraszamy Państwa na 3 dniowe wydarzenie, które rozpocznie się 26 maja. Jeden bilet dla całego Zespołu!
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Całość tematyki trzydniowego spotkania poświęcona będzie dostosowaniu hoteli do nowej rzeczywistości. Nasi eksperci będą mówić o zmianie podejścia do obsługi gości, a także o tym, goście będą zwracali szczególną uwagę na bezpieczeństwo w danym obiekcie i to będzie najważniejszym kryterium co do wyboru miejsca pobytu. Prelegenci porozmawiają z uczestnikami o marketingu i strategii cen, i o tym jak w tej chwili wygląda sprzedaż. Nie zabraknie tematów o motywacji zespołu, i o tym jak w tym trudnym czasie ze swoim zespołem rozmawiać. Warto zapoznać się z całym programem:
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:
REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020
Po 3 dniach konferencji, dokładnie 29 maja (piątek) zapraszamy na podsumowanie spotkania i AFTER PARTY z zaproszonymi gośćmi!
Partnerzy strategiczni konferencji: