Zapraszamy do zapoznania się z zagadnieniem kolejnego panelu dyskusyjnego, jaki czeka na uczestników jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting. Tym razem moderator Rafał Abramczyk wraz z panelistami: Arturem Truskawińskim, Maciejem Knyrkiem oraz Maciejem Wrońskim przedstawią preopening przez pryzmat wyzwań/problemów/”wtop”, przez które osoby zarządzające preopeningiem miały nieprzespane noce, ale które także koniec-końców zostały rozwiązane.
Zapraszamy do polemiki na temat tych właśnie problemów i przedstawieniu ich rozwiązania przez pryzmat sieciowego hotelu biznesowego vs wypoczynkowego hotelu niezależnego. Nie będzie to reklama usług i nie będzie to słodzenie sobie nawzajem tylko realne wyzwania i realne problemy, które się pojawiły na tym bardzo ważnym etapie realizacji hotelu.
Jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condohoteli (Golden Tulip Międzyzdroje i Golden Tulip Gdańsk). Z powodzeniem koordynował i nadzorował otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty zarządzane przez Rafała wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku 2013 dla Golden Tulip Gdańsk, przyznawana m.in. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju; Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego 2013 dla Golden Tulip Gdańsk a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy 2012 dla Golden Tulip Międzyzdroje. Jako Dyrektor Generalny Condohotels Ostróda był odpowiedzialny za wszystkie działania operacyjne a także projekt pre-openingu i otwarcia nowych hoteli (m.in. Willa Port Resort). Pracując dla Louvre Hotels w Polsce uczestniczył w otwarciu kompleksu trzech hoteli w Warszawie (Golden Tulip- ex Kyriad Prestige, Campanile i Premiere Classe). Następnie, jako dyrektor zarządzał operacyjnie pierwszym sieciowym hotelem ekonomicznym w Warszawie zdobywając nagrodę dla Najlepszego Hotelu Ekonomicznego 2008 roku.
Pełniąc funkcję CEO w hotelAG odpowiedzialny jest za kompleksowy nadzór nad wszystkimi projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę oraz wytyczanie strategii i planów dalszego rozwoju.
Założyciel AT Hospitality Consulting and Management, hotelarz, doradca hotelowy, trener i szkoleniowiec, audytor hoteli i wykładowca akademicki.
Obejmował różne stanowiska operacyjne i zarządcze w hotelach sieciowych tj. Accor, Starwood, InterContinental Hotels Group, Hilton, Grupa Arche . Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął pracując dla międzynarodowych kompanii żeglugowych: Cunard Line, Costa Crociere, Princess Cruises i Disney Cruise Line. Pełnił funkcje członka zarządu i wice prezesa w zarządzanych obiektach.
Wraz ze swoimi zespołami zdobył liczne krajowe i międzynarodowe nagrody dla zarządzanych przez siebie hoteli. Przez sieć IHG nominowany do nagrody „Holiday Inn General Manager of the Year Award” na region EMEA. Przez branżę MICE został nominowany do tytułu „Osobowość Roku MICE Poland”, jak również zdobył dwie narody „MP Power Awards”. Finalista konkursu „Hotelarza” do nagrody „Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego”.
– z hotelarstwem związany od 1992 roku. Rozpoczął w Szczecinie w hotelu Radisson
– kierował miedzy innymi hotelami: Holiday Inn Wrocław, Scandic, BEST WESTERN PLUS, AC Hotel by Marriott
– obecnie Doradca i Konsultant – Hospitality Consulting-Maciej Knyrek
– trener w Akademii Hotelarza
– od 2014 roku prowadzi własną firmę konsultingową – współpracował z Hotel Professionals przy otwarciu Molo Park Mielno; od października 2018 roku doradza przy budowie hotelu Tribute Portfolio Katowice (grupa Marriott)
– członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego od 2017 roku.
Dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. pobierał nauki między innymi w Szkole Głównej Handlowej na wydziale Handlu Zagranicznego, na Uniwersytecie GH w Duisburgu. Wiedzę z zakresu finansów pobierał w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA. Droga do RATIONALA wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 10 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL. Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne.
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!