[Hotel Meeting] PANEL DYSKUSYJNY – Przyszłość spotkań sektora medycznego

0
1300

Przed nami jesienna edycja konferencji Hotel Meeting. Spotykamy się 14 października w Airport Hotel Okęcie w Warszawie. W programie prezentacje, 14 warsztatów i panele dyskusyjne. Pierwszy Blok wydarzenia zamknie Panel Dyskusyjny – Przyszłość spotkań sektora medycznego – nowe regulacje przemysłu farmaceutycznego a branża hotelarska. 

Moderatorką panelu będzie Katarzyna Cioch, wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Absolwentka Zarządzania i studiów MBA na Oxford Brooks University. Z przemysłem spotkań związana od początku swojej kariery. Najpierw pracując po stronie klienta korporacyjnego – w dziale Marketingu HBO Polska, następnie przez ponad 10 lat po stronie agencji, gdzie kierowała działem obsługującym klientów stowarzyszeniowych organizując kongresy dla branży medycznej i paliwowej. W latach 2015-2017 pracowała w sektorze publicznym (Warsaw Convention Bureau) gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie do Warszawy dużych międzynarodowych kongresów stowarzyszeniowych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas współpracy z zagranicznymi klientami stowarzyszeniowymi i obsługującymi ich agencjami przenosi teraz na rynek polski. Obecnie współpracuje z medyczną branżą stowarzyszeniową, profesjonalizując ich struktury, wprowadzając menadżerski model zarządzania. Jest członkiem Komitetów Organizacyjnych kilku dużych światowych wydarzeń organizowanych w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami.

Panelistami zaś będą: Anna Kacprzyk – manager ds. innowacji i public affairs Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA i Ireneusz Węgłowski – Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

dr Anna Kacprzyk

Manager ds. Innowacji i Etyki Biznesu, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA – jest absolwentką ekonomii oraz doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu (Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego). Jest wieloletnim pracownikiem instytucji publicznych, gdzie pełniła funkcje kierownicze odpowiadając za realizację programów w zakresie innowacji i wsparcia przedsiębiorstw, współpracy nauki z biznesem oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracowała z instytucjami otoczenia biznesu, ośrodkami naukowymi, organizacjami przedsiębiorców oraz otoczeniem instytucjonalnym. Obecnie odpowiada w INFARMIE za działania z zakresu innowacji, badań klinicznych oraz etyki biznesu.

Ireneusz Węgłowski

Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).

Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

Kolejnym elementem konferencji są ekspresowe spotkania hotelarzy i dostawców w formule Business Speed Dating, podczas których mogą zdobyć nowe kontakty oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową. I tu niespodzianka dla uczestników –  premiera pierwszego na świecie systemu do układania harmonogramu spotkań!

Zadbaliśmy również o to, by zadawanie pytań prelegentom było proste i szybkie dzięki aplikacji na smartfony. Używając swojego telefonu będzie można nie tylko zapytać, ale też ocenić poziom danego wystąpienia, co jest ważną wskazówką dla nas jako organizatorów przy tworzeniu i planowaniu kolejnych wydarzeń.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.