Hotel Meeting: proste i konkretne automatyzacje oraz Gra Integracyjna

0
710
Fot.: Hotele Plus

Trzeci blok konferencji Hotel Meeting, trwający od 12:20 do 13:40, przyniósł kolejne wnikliwe prezentacje i dyskusje, skupiając się na zrozumieniu gościa w dobie technologii oraz na automatyzacjach w działach sprzedaży i marketingu.

Łukasz Pawul z firmy Sandler, rozpoczął blok prezentacją na temat stylów zachowań według Extended DISC i ich wpływu na doświadczenia gości. Podkreślił, jak ważne jest zrozumienie indywidualnych różnic między ludźmi, aby skutecznie wykorzystywać technologię w komunikacji z gośćmi.

Następnie Łukasz Pawlina z Grano Hotels, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, przedstawił konkretne metody wykorzystania automatyzacji w celu zwiększenia sprzedaży. Podzielił się sprawdzonymi strategiami, które pomogły w rozwoju sprzedaży w sieci hoteli Grano.

Moderowany przez Łukasza Pawlinę, panel zgromadził Sambora Mieruszewskiego z Instytutu Dewelopera, Piotra Narczyka z Sensor-Online, oraz Adama Niewiedzioła z SaldeoSMART. Dyskusja skupiła się na konkretnych automatyzacjach, które można wprowadzić w hotelach, aby zwiększyć wydajność operacyjną.

Fot.: Hotele Plus

W sali na 1 piętrze odbyła się debata na temat Systemów Zarządzania Nieruchomością (PMS) prowadzona przez Lecha Musiałka z firmy hotellion. Uczestnicy zdobyli wiedzę na temat wyboru i integracji PMS, procesu zmiany i wdrożenia nowego systemu oraz aspektów finansowych takiej inwestycji.

Równocześnie odbyła się debata na temat automatyzacji procesów szkoleniowych w hotelarstwie, prowadzona przez Rafała Pasenika z H&R System i Miłosza Stanisławskiego z SOPit15. Uczestnicy poznali narzędzia do usprawnienia onboardingu i rozwoju kompetencji pracowników.

W trakcie konferencji prowadzona jest Gra Integracyjna, mająca na celu połączenie dostawców z hotelarzami. Ta formuła została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników, pokazując, że świetna atmosfera sprzyja budowaniu relacji biznesowych. W Grze hotelarze mają za zadanie odwiedzić stoiska wystawców i poznać ich oferty. Na wieczornym Hotelowym Party uczestnicy będą mieli szansę na wygranie cennych nagród.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.