Trzeci blok konferencji Hotel Meeting, trwający od 12:20 do 13:40, przyniósł kolejne wnikliwe prezentacje i dyskusje, skupiając się na zrozumieniu gościa w dobie technologii oraz na automatyzacjach w działach sprzedaży i marketingu.
Łukasz Pawul z firmy Sandler, rozpoczął blok prezentacją na temat stylów zachowań według Extended DISC i ich wpływu na doświadczenia gości. Podkreślił, jak ważne jest zrozumienie indywidualnych różnic między ludźmi, aby skutecznie wykorzystywać technologię w komunikacji z gośćmi.
Następnie Łukasz Pawlina z Grano Hotels, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, przedstawił konkretne metody wykorzystania automatyzacji w celu zwiększenia sprzedaży. Podzielił się sprawdzonymi strategiami, które pomogły w rozwoju sprzedaży w sieci hoteli Grano.
Moderowany przez Łukasza Pawlinę, panel zgromadził Sambora Mieruszewskiego z Instytutu Dewelopera, Piotra Narczyka z Sensor-Online, oraz Adama Niewiedzioła z SaldeoSMART. Dyskusja skupiła się na konkretnych automatyzacjach, które można wprowadzić w hotelach, aby zwiększyć wydajność operacyjną.
W sali na 1 piętrze odbyła się debata na temat Systemów Zarządzania Nieruchomością (PMS) prowadzona przez Lecha Musiałka z firmy hotellion. Uczestnicy zdobyli wiedzę na temat wyboru i integracji PMS, procesu zmiany i wdrożenia nowego systemu oraz aspektów finansowych takiej inwestycji.
Równocześnie odbyła się debata na temat automatyzacji procesów szkoleniowych w hotelarstwie, prowadzona przez Rafała Pasenika z H&R System i Miłosza Stanisławskiego z SOPit15. Uczestnicy poznali narzędzia do usprawnienia onboardingu i rozwoju kompetencji pracowników.
W trakcie konferencji prowadzona jest Gra Integracyjna, mająca na celu połączenie dostawców z hotelarzami. Ta formuła została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników, pokazując, że świetna atmosfera sprzyja budowaniu relacji biznesowych. W Grze hotelarze mają za zadanie odwiedzić stoiska wystawców i poznać ich oferty. Na wieczornym Hotelowym Party uczestnicy będą mieli szansę na wygranie cennych nagród.