Poradnik „Hotel online” – prapremiera na Hotel Meeting!

0
1214
Jedną z przyczyn, które zainspirowały Michała Miernika do napisania książki Hotel online, jest rosnąca liczba hoteli i pozostałych obiektów sprzedających noclegi w Polsce. Wciąż zwiększająca się konkurencja wymusza prowadzenie efektywniejszych działań mających na celu maksymalizację przychodów i zysków hotelu.

Inną determinantą okazał się Internet. Hotelarstwo bez tego medium nie mogłoby się tak szybko rozwijać, gdyby nie społeczny wymiar globalnej sieci czy obecność portali umożliwiających dotarcie do nowych rynków. Budowanie relacji z klientami jeszcze nigdy nie było takie proste z racji bezpośredniego kontaktu z nimi poprzez portale społecznościowe, ale zarazem takie trudne ze względu na kruchość reputacji przedsiębiorstwa w internecie.

Hotel online” to przewodnik po strategiach marketingowych, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.

Do współpracy przy swoim przewodniku Miernik zaprosił szereg praktyków marketingu. Mając na uwadze fakt, że najlepiej wiedzę pozyskiwać od kolegów z branży, na kartach książki „Hotel online” można znaleźć m.in. wypowiedzi przedstawicieli hoteli Narvil Conference & Spa w Serocku, Kossak w Krakowie czy grupy Zdrojowa Invest & Hotels. Dodatkowo ciekawe case studies przedstawiła Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, oraz Dagmara Plata-Alf z agencji Hotel Media Group.

„Zależało mi, aby podzielić się zarówno swoją wiedzą, jak i zachęcić innych hotelarzy do tego. Pomimo sporej ilości poradników online marketingu w księgarniach, czy na blogach, mało jest dedykowanych tylko hotelarstwu. Wiem, że wiele małych obiektów hotelowych nie stać na wysłanie pracowników na kosztowne szkolenia do dużego miasta, lub zaproszenie szkoleniowców do siebie. Książka jest zatem świetnym wstępem do świata marketingu dla osób zaczynających biznes hotelarski lub pracę w hotelu. Pokazuję w niej konkretne przykłady działań dużych hoteli, oraz małych pensjonatów, z Polski i z całego świata. Warto inspirować się dobrymi przykładami! Mam nadzieję, że moja książka stanie się przyczynkiem do powstania wielu innych, może nawet bardziej złożonych publikacji w tym zakresie” – powiedział Michał Miernik

Premiera książki „Hotel online” przewidziana jest na 20 kwietnia, zaś dzień wcześniej zostanie ona przedpremierowo zaprezentowana na branżowej konferencji biznesowej Hotel Meeting.

W trwającej przedsprzedaży można nabyć lekturę z darmową przesyłką, darmową wersją ebook, oraz pakietem korzyści od partnerów technologicznych książki o wartości nawet 2 tys. PLN. Książka jest dostępna wyłącznie na stronie http://michalmiernik.com.

Chcesz spotkać się z autorem podczas konferencji Hotel Meeting?

Tu kupisz bilety: http://hotele.bsdpoland.pl/rejestracja/

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.