Wielkimi krokami zbliża się finał akcji Hotel Super Heroes, którym jest trzydniowa impreza integracyjna hotelarzy, w dniach 8-10 czerwca w Nowym Mieście nad Pilicą, na terenach Dworku nad Pilicą oraz Wakeparku. Celem charytatywnym akcji jest zebranie jak największej kwoty pieniędzy, która zostanie przekazana na SOS Wioski Dziecięce.
Finał Hotel Super Heroes – charytatywna akcja hotelarzy to idealny czas i miejsce na poznanie Partnerów biznesowych i potencjalnych Klientów. Podczas prelekcji, konkurencji sportowych i innych atrakcji, można skutecznie nawiązać relacje, które będą procentować w przyszłości.
Spotykamy się w sobotnie popołudnie w Dworku nad Pilicą. W trakcje pierwszej kolacji integracyjnej odbędzie się losowanie przydziałów do zespołów na niedzielne zawody. Następnego dnia zbiórka po śniadaniu na odprawie przed czwórbojem. Zawody podzielone są na dwie części. Po rywalizacji sportowej będzie można odpocząć i zrelaksować się przed uroczystą kolacją, na której ogłoszone zostaną wyniki zawodów i wręczenie nagród. Zwycięzcy wytypują cel charytatywny, który zostanie wsparty przez hotelarzy. Przez cały czas trwania imprezy można korzystać z Wakeparku, aż do poniedziałku do godziny 18. Uczestnikom przez trzy dni zapewniony jest pakiet ALL INCLUSIVE.
Działania charytatywne to coś, co daje wiele korzyści nie tylko samym obdarowanym, tym, którzy najbardziej potrzebują pomocy, takie działania to także wymierne korzyści dla obiektów, które udzielają się charytatywnie.
Niewątpliwie na pierwszy plan w szeregu korzyści płynących z dobroczynności w biznesie wysuwa się aspekt wizerunkowy danego obiektu, firmy, marki. Kolejno możliwość spotkania przedstawicieli branży, potencjalnych klientów, partnerów biznesowych, możliwość wymiany doświadczeń, to także wartościowy benefit takich akcji.
Uczestnicy Hotel Super Heroes podzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami odnośnie do tego, jakie, poza pomocą dzieciom widzą korzyści z przystąpienia do akcji?
Jak zawsze w punkt i w pełni w sportowym duchu odniósł się do tematu Marcin Fiuk – Director of Sales and Marketing, reprezentant Hotelu Sound Garden:
– Mam nadzieję, że, jak w czasach starożytnych na czas igrzysk olimpijskich przerywano wszystkie spory wojenne i oddawano się rozgrywkom sportowym na arenach, tak i my, Hotelarze, na czas 8-10 Czerwca oderwiemy się od STRów i innych wskaźników i damy się porwać czystej rywalizacji sprawdzającej nasze zdolności fizyczne. Mam również nadzieję, że dzięki obecności Hotelarzy z całej Polski, zbliżymy się do siebie, a nawiązane na miejscu znajomości będą nam towarzyszyć na dalszej ścieżce biznesowej i prywatnej.
W podobnym tonie na nasze pytanie odpowiedziała Ewa Słodczyk – Zastępca Dyrektora Hotelu Centuria:
– Cieszy, że branża nie tylko ze sobą konkuruje, ale również integruje się. Podsumowanie akcji, czyli weekend Hotel Super Heroes to świetna okazja, aby się poznać, wymienić doświadczenia. Świat biznesu to wymagające środowisko, na szczęście wszyscy uczestnicy akcji rozumieją potrzebę zrobienia czegoś więcej dla siebie i innych. Dociera do nas – organizatorów, ogrom pozytywnej energii, chęć zaangażowania, gotowość do integracji z innymi, to wiele znaczy dla nas wszystkich, i na pewno przyniesie dużo dobrego obdarowanym i uczestnikom.
Współorganizatorka Akcji, Elżbieta Nitsze – Dyrektor Generalny z Airport Hotel Okęcie: zwraca także uwagę na aspekt profesjonalizacji branży, wskazując, co jest dla niej dodatkową korzyścią:
– Integracja branży, jej profesjonalizacja poprzez stworzenie kolejnej platformy wymiany doświadczeń.
Jakie zaś korzyści płynące z udziału w akcji widzi Jolanta Kordowska – Specjalista ds. Konferencji i Bankietów z Hotelu Narvil?
– Liczę na atrakcyjnie spędzony czas wśród ludzi z branży. To jest czas na działania, których celem nadrzędnym jest pomoc dzieciom i żaden inny cel w tym momencie nie jest ważniejszy ale zupełnie przy okazji czeka nas zabawa, wyzwania, może przekraczanie swoich możliwości fizycznych, rozmowy, bliższe poznanie, wymiana doświadczeń. Cieszę się na te spotkanie niesamowicie. Cieszę się, że powstała taka inicjatywa, że powstało coś głębszego, coś…..lepszego. Mam nadzieję, że jest to początek całego cyklu spotkań w szczytnym celu, kiedy możemy spotkać się w nieco innej odsłonie. Myślę, że polski biznes dopiero dorasta do tego, żeby nadawać swojemu istnieniu większy sens niż tylko stricte finansowy. Zaczynamy działać świadomie, wprowadzamy politykę CSR. Chciałabym, żeby to nie była tylko chwilowa moda na ”charytatywność”, ale rzeczywiste i szczere poczucie obowiązku, moralnego, etycznego- w myśl zasady:
„Masz więcej niż inni?
Zbuduj dłuższy stół
Nie wyższy mur”