Szkolenie poprowadzi Krzysztof Stęplowski – autor bloga Marketinghotelu.pl, ekspert w dziedzinie promocji hoteli i obiektów turystycznych online. Podczas szkolenia zaprezentuje on ponad 30 sprawdzonych strategii i konkretnych działań, jakie w codziennej pracy hotelowego marketera okazują się najskuteczniejsze. Uczestnicy poznają również najważniejsze nowości systemów reklamowych Google’a i Facebooka.
Salę szkoleniową oraz doskonały lunch dla uczestników zapewni Art Hotel Wrocław. Koszt udziału w wydarzeniu to 350 PLN netto od osoby. Cała zebrana w ten sposób kwota przekazana zostanie na potrzeby Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.
„Ciężka choroba to największa niesprawiedliwość, jaka może spotkać dzieci. Przekonałem się o tym pracując jako wolontariusz we Wrocławskim Hospicjum Dla Dzieci. Przypadający na 2019 rok jubileusz 10-lecia w branży to dobra okazja, aby zaprosić hotelarzy do wspólnej akcji i pomóc cierpiącym” – mówi Krzysztof Stęplowski.
Szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie internetowej http://www.marketinghotelu.pl/szkolenie-pomagamy/.