Hyatt ogłasza wyniki za pierwszy kwartał 2022 r.

0
1146

Sieć Hyatt opublikowała wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku. Wzrost RevPAR w całym systemie w marcu i dalszy wzrost w kwietniu.

Strata netto przypisywana firmie Hyatt wyniosła 73 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., w porównaniu ze stratą netto przypisywaną firmie Hyatt w wysokości 304 mln USD w pierwszym kwartale 2021 r. Skorygowana strata netto przypisywana firmie Hyatt wyniosła 36 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., w porównaniu ze skorygowaną stratą netto przypisywaną firmie Hyatt w wysokości 363 mln USD w pierwszym kwartale 2021 r.

„Jesteśmy w optymalnej sytuacji na tym etapie ożywienia gospodarczego, czego dowodem jest dynamika naszych wyników w tym kwartale” – powiedział Mark S. Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt Hotels Corporation. „Rekordowy poziom popytu na usługi turystyczne stanowił prawie 60% przychodów z pokoi w kwartale, a nasze ośrodki wypoczynkowe i obiekty all-inclusive nadal osiągały lepsze wyniki. Spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach tempo ożywienia będzie się zwiększać i umacniać, o czym świadczy duża liczba aktualnych i przyszłych rezerwacji na podróże biznesowe i grupowe. Nasze prognozy na pozostałą część roku pozostają bardzo optymistyczne, a wskaźnik RevPAR w całym systemie w kwietniu jeszcze bardziej przyspieszy w porównaniu z marcem.”

Wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022 r. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2021 r. przedstawiają się następująco:

Strata netto zmniejszyła się do 73 mln USD ze straty w wysokości 304 mln USD.
Skorygowany wskaźnik EBITDA wzrósł do 169 mln USD ze straty w wysokości 20 mln USD.
Apple Leisure Group („ALG”) wygenerowała skorygowany zysk EBITDA w wysokości 56 mln USD.
Skorygowana EBITDA nie uwzględnia odroczeń netto ALG w wysokości 24 mln USD oraz finansowanych kontraktów netto w wysokości 7 mln USD.
Porównywalny wskaźnik RevPAR dla całego systemu wzrósł w pierwszym kwartale 2022 r. o 107% do 93,98 USD, a porównywalny wskaźnik RevPAR dla hoteli w Stanach Zjednoczonych wzrósł o 126% do 104,45 USD.
Porównywalny wskaźnik RevPAR w hotelach własnych i dzierżawionych wzrósł o 217% do 143,50 USD, a marża operacyjna w porównywalnych hotelach własnych i dzierżawionych poprawiła się do 26,9% w pierwszym kwartale 2022 r.
Wskaźnik RevPAR netto dla pakietów all inclusive wyniósł 204,66 USD, a średnia dzienna stawka – 309,90 USD.

Wzrost liczby pokoi netto w całym systemie w pierwszym kwartale 2022 r. wyniósł 18,6%. Bez uwzględnienia przejęcia ALG, wzrost liczby pokoi netto wyniósł 5,2%.

Pula realizowanych umów o zarządzanie lub franczyzę wzrosła o 13% do około 113 000 pokoi. Wyłączając przejęcie ALG, liczba pokoi w przygotowaniu wzrosła o 5% do około 105 000.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.