Ibis MUSIC w Warszawie – na scenie Linia Nocna i Oly.

0
1352
W środę, 8 maja, na scenie hotelu ibis Warszawa Stare Miasto odbył się koncert wschodzących talentów. Wystąpiły zespoły Linia Nocna i Oly. To część kampanii ibis MUSIC , realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor, Creative Group i Spotify. To dla muzyków duża szansa na rozwój kariery. Finaliści muzycznej rywalizacji wystąpią w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019 w Budapeszcie.

Środowy wieczór zdecydowanie należał do miłośników muzyki elektronicznej i alternatywnej. Linia Nocna to elektroniczny duet stworzony przez Monikę Mimi Wydrzyńską i Mikołaja Trybulca. Zespół zadebiutował w czerwcu 2017 roku singlem „Znikam na chwilę”, za który otrzymali nagrodę redakcji Chillizet w plebiscycie na „Chilloutowy utwór roku 2017”. Klip ma już ponad pół miliona wyświetleń w serwisie YouTube. W marcu ubiegłego roku na rynku ukazał się debiutancki album zespołu o tym samym tytule. Krążek zdobył nominację do nagrody Fryderyki 2019 w kategorii Album Roku.


Z kolei pod pseudonimem Oly. kryje się Aleksandra Komsta, pochodząca z Nałęczowa przedstawicielka alternatywnego popu. Zadebiutowała w serwisie YouTube w 2013 roku, gdzie udostępniała swoje wykonania na autorskim kanale. Debiutancki album Oly. „Home” pojawił się w sprzedaży wiosną 2015 roku nakładem wytwórni Nextpop, a 3 lata później artystka wydała kolejny krążek o tytule „Rzeczy których nie mówię, kiedy jestem dorosła”.

Na koncercie Linii Nocnej i Oly. nie zabrakło znanych nazwisk ze świata polskiego showbiznesu oraz artystów, którzy z powodzeniem rozpoczynają swoją muzyczną karierę. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Julia Wróblewska, Adrian Kowalski czy Mery Spolsky.

– Muzyka to nieodłączny element każdej podróży i pasja marki ibis, wokół której konsekwentnie koncentrujemy swoje działania. Wyróżnikiem hoteli ibis na całym świecie jest dziś to, że goście mogą w nich regularnie posłuchać muzyki na żywo – staje się ona tym samym częścią unikatowego doświadczenia z pobytu. Jako marka, chcemy także wspierać wschodzących artystów w ich dążeniu do wymarzonej kariery. Kampania ibis MUSIC to nasz sposób na realizację tego celu – mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States w Grupie Accor.

W kampanii ibis MUSIC biorą udział 4 państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na 5 koncertach wystąpi w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.ibis-music.com.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.