Ibis Music to kampania, która ma na celu stworzenie pełnych życia miejsc, w których ludzie będą mogli się integrować. To już kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku marki. Koncerty na żywo będą dostępne nie tylko dla gości hoteli, ale również dla osób z zewnątrz np. lokalnych mieszkańców.
W ibis pasjonujemy się muzyką na żywo i wnosimy tę pasję do naszych hoteli. Zorganizujemy ponad 40 kameralnych koncertów w 17 krajach z ponad 90 występami na żywo, zapewnionymi dzięki magii Spotify. Co więcej, mamy 4 artystów występujących w 6 kluczowych krajach dzięki Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group – jak można przeczytać na stronie www.ibis-music.com, na której będą również publikowane informacje o artystach, program oraz playlisty.
W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie firmy ibis, 79% osób przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Dla 84% respondentów, muzyka to sposób na budowanie więzi emocjonalnych, a 58% ankietowanych wyraża chęć do odbywania podróży słuchając muzyki. Te badania, pokazują, że firma ibis świetnie wpasowuje się w gusta swoich gości i wprowadzona przez nich strategia podkreśla współzależność muzyki, podróży oraz gościnności.
Po innych przeprowadzonych badaniach, okazało się również, że ludzie wolą częściej słuchać muzyki na żywo. Wiele osób oczekuje, że występować będą wschodzące gwiazdy. Dlatego Spotify jest idealnym partnerem do współpracy. To on wyznacza trendy wśród młodych słuchaczy i promuje początkujących muzyków, którzy otrzymają szansę na pokazanie swojego talentu większej publiczności.
Dzięki serii koncertów, ibis Music chce zjednoczyć publiczność, gwiazdy muzyki oraz wschodzące talenty na całym świecie. Muzyczna podróż zakończy się 7 sierpnia. Dziewięciu wybranych artystów, spośród występujących w 17 krajach wschodzących gwiazd, zostanie wybranych aby zaprezentować swoje umiejętności przed jury. Zwycięzca konkursu będzie miał ogromną możliwość rozwinięcia swojej kariery muzycznej rozpoczynając współpracę z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group. Będzie miał także możliwość promowania siebie lub swojego zespołu i korzystać z doświadczenia mentora podczas sesji studyjnych.
Podczas kampanii, na scenach w 6 krajach wystąpią artyści z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group wraz z lokalnymi muzykami. W Wielkiej Brytanii będzie to Tom Grennan, we Francji Boulevard Des Airs, a w Brazylii super gwiazda – Lucas Lucco. Koncerty odbędą się również w Polsce. W stolicy występ odbędzie się w ibis Warszawa Stare Miasto 8 maja, a w Krakowie 30 maja w ibis Kraków Centrum.