Marka ibis Styles jest znana z unikalnego i oryginalnego designu. Hotele te wyróżniają się starannie dobranymi detalami, które łączą kreatywność i wyjątkowy storytelling. Obiekt w Lublinie zaprasza gości do zapoznania się z najsłynniejszymi lubelskimi legendami, które stały się motywem przewodnim nowego hotelu.
Lublin, nazywany stolicą wschodniej Polski, to jedno z najprężniej rozwijających się miast regionu. To nie tylko centrum akademickie i biznesowe, ale również miejsce przyciągające turystów. Najbardziej reprezentacyjną częścią Lublina jest Stare Miasto i właśnie w tej okolicy powstał otwarty niedawno hotel ibis Styles Lublin Stare Miasto, ściśle nawiązujący do lokalnych przekazów.
–Goście hoteli szukają obecnie nie tylko miejsca noclegu, zależy im przede wszystkim na doświadczeniach. Przekraczając próg hotelu, są ciekawi, co ich spotka. Chcą, aby miejsce, w którym się zatrzymają czymś się wyróżniało, oczekują efektu WOW! Warto wprowadzić jakiś element zaskoczenia – wyjść poza schematy i znaleźć sposób, by zaintrygować odwiedzających. W przypadku ibis Styles w Lublinie zabieramy gości w podróż śladami miejskich legend, wprowadzając elementy customizowane i detale nawiązujące do poszczególnych opowieści – wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes Tremend, która odpowiada za projekt wnętrza hotelu.
W świecie legend
Storytelling, który jest wizytówką hoteli ibis Styles i pracowni Tremend, jest obecny w każdym projekcie. Tym razem, motywem przewodnim były miejskie legendy związane z Lublinem, jego tradycją i historią. Przestrzeń została podzielona na strefy, a każda z nich przedstawia inną opowieść. Goście, przemieszczając się po hotelu, odkrywają sekrety skrywane przez miasto. Jednym z elementów wystroju są liny, zainspirowane legendą o linie, opowieści nawiązującej do genezy nazwy miasta. Pojawiają się także detale odnoszące się do historii o tajemniczym skarbie czy córce złotnika.
Smaki miasta
Ważnym punktem tego miejsca jest restauracja Legendy Miasta serwująca lokalne potrawy w nowoczesnej odsłonie. Kieruje ona swoją ofertę nie tylko do gości hotelu, ale również do wszystkich miłośników dobrej kuchni, co umożliwia budowanie relacji z mieszkańcami Lublina. Menu zmienia się wraz z porami roku, jest dostępne również w wersji wegetariańskiej i bezglutenowej.