Idea Profit wprowadza na rynek nowy produkt

0
1298

Idea Profit, producent Horeca Idea, systemu do zarządzania relacjami i obsługą wydarzeń, wprowadził właśnie na rynek swój najnowszy produkt Horeca Menu. To interaktywna karta restauracyjna. Nowe narzędzie powstało w oparciu o badanie rynku i zidentyfikowane na jego podstawie potrzeby restauratorów, hotelarzy i ich gości.

Cyfrowa karta menu działa w oparciu o kody QR, jest intuicyjna i chętnie wykorzystywana przez gości oraz łatwa w obsłudze od strony administracyjnej. Dodatkowym atutem jest wyszukiwarka potraw, która umożliwia w dogodny sposób przefiltrowanie menu i znalezienie np. potraw bezglutenowych czy dań dla dzieci. Działanie Horeca Menu opiera się na 4 prostych krokach, dzięki którym umieszcza się w systemie menu restauracyjne oraz inne oferty, np. sezonowe, room-service itp. Goście zapoznają się z menu skanując indywidualny dla danego obiektu kod QR i odczytują menu na swoich smartfonach. Program umożliwia też udostępnianie klientom dynamicznego linku z menu oraz publikowanie go w mediach społecznościowych.

Rozwiązanie zdecydowanie podąża z duchem czasu – zapewnia bezpieczeństwo gości nie pomijając aspektu komfortu obsługi. Dodatkowo, obniża koszty po stronie restauracji redukując konieczność  druku i dezynfekcji kart.

Więcej szczegółów www.horecamenu.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.