Idzie nowe – Pizza Hut i KFC wdrażają roboty BellaBot do pomocy w obsłudze swoich klientów.

1
6497
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Pojawienie się robotów w gastronomii było nieuniknione. BellaBot od LSI Software rozkochuje w sobie gości i właścicieli restauracji. Sieć AmRest Sp. z o.o. rozszerza współpracę z LSI Software i dołącza do nowego projektu poprzez wdrożenie robotów w restauracjach Pizza Hut i KFC.

Materiały prasowe LSI Software

Roboty w służbie na co dzień.
Pojawienie się na polskim rynku robotów dostawczych stanowiło tylko kwestię czasu. Każdego dnia poszukujemy nowych innowacyjnych rozwiązań, które będą pomagały nam w codziennych obowiązkach. BellaBot, jak i inne roboty marki PUDU, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom restauratorów, budząc same pozytywne emocje i zaskakując każdego dnia. Zwrócił na to uwagę holding AmRest Sp. z o.o. właściciel sieci restauracji KFC i Pizza Hut, gdzie już teraz takie nowoczesne rozwiązania zostały wdrożone i działają świetnie! Jak mówi sam Jarosław Orłowski Brand Leader Pizza Hut –zainspirowały ich rozwiązania, które były wdrożone na rynkach azjatyckich, a także pierwsze realizacje przeprowadzone w Dubaju.

Wdrożenia w sieci restauracji AmRest Sp. z o.o.
Tylko w maju sieć AmRest zdecydowała się wdrożyć BellaBot-y w dwóch swoich restauracjach w Warszawie. Implementacja innowacyjnych robotów jest nie tylko rozszerzeniem obsługi klienta, ale przede wszystkim pomocą dla załogi restauracji w codziennych powtarzalnych obowiązkach. Wsparcie pracowników staje się teraz podstawą współpracy i szybkiej, jakościowej obsługi. Czas, który kelnerzy zaoszczędzą dzięki robotom może zostać poświęcony gościom. Jest to jednocześnie szansa na stworzenie świetnej promocji i przewagi konkurencyjnej lokalu, o co w dzisiejszych czasach trudno z racji mnogości biznesów gastronomicznych. Tylko w samej Warszawie występuje ich około 4 tys., a w całej Polsce za to szacuje się ich liczbę na około 63 tys.

Materiały prasowe LSI Software

„Jednym z ostatnich wdrożeń to był robot, którego wprowadziliśmy, który wspiera naszych kelnerów w restauracjach. Sprawia to, że całe doświadczenie w restauracji jest o wiele bardziej ciekawe.” – mówi Jarosław Orłowski.

Roboty PUDU przyciągają do Warszawskiego Pizza Hut i KFC nie tylko najmłodszych, ale także tych starszych klientów, którzy sami testują, jak działa takie rozwiązanie. To właśnie ci klienci najlepiej reklamują lokale poprzez swoje media społecznościowe.

Przyszłość robotów w Polsce
Wprowadzenie do restauracji KFC i Pizza Hut robotów kelnerów, gdzie występuje wzmożony ruch klientów jest świetnym testem umiejętności dla robotów BellaBot. Każde wdrożenie przez firmę LSI Software zakończyło się sukcesem, a roboty wykonują setki kursów dziennie serwując jedzenie i napoje z oferty. Jak mówi sam Jarosław Orłowski – „Rozważamy i będziemy kontynuować dalsze testy i rozważamy też szersze wdrożenie”. Co definitywnie potwierdza, że jest to rozwiązanie, któremu można śmiało zaufać.

Marka PUDU już od kilku lat wdraża roboty w wielu krajach świata. Nowoczesność technologii gwarantuje bezpieczeństwo i możliwość szybkiej reakcji nawet w zatłoczonych miejscach, co oznacza, że kocie roboty (i nie tylko kocie) sprawdzą się praktycznie w każdym miejscu. LSI Software jako generalny dystrybutor robotów marki PUDU w Polsce, dostarcza innowacyjne rozwiązania w celu maksymalizowania zadowolenia klientów, w czasach, kiedy ciężko jest ich zaskoczyć. Otwarcie się na nową technologię może doprowadzić do oszczędności spowodowanych wypełnieniem luk kadrowych, a także zdobyciem przewagi konkurencyjnej na rynku.

Materiały prasowe LSI Software

Zainteresowanie robotami w Polsce wciąż szybko rośnie, już wkrótce możemy spodziewać się kolejnych wdrożeń u nowych partnerów. Zachęcamy do śledzenia nowości od LSI Software i PUDU roboty.

Zobacz roboty w Pizza Hut Warszawa Zodiak!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.