InterContinental Hotels Group zainaugurowała wyjątkowy obiekt

0
1750
National Geographic Channel zaliczyło go do grona architektonicznych cudów świata z serii MegaStructures. Zapierająca dech w piersiach konstrukcja nie mogła jednak nie zostać doceniona, wszak mowa o pierwszym na kuli ziemskiej hotelu, który stanowi część opuszczonego kamieniołomu i jest zainstalowany aż 88 metrów wgłąb ziemi!

InterContinental Hotels Group od pewnego czasu stara się wyznaczać nowe standardy (m.in. wycofanie z użytku plastikowych słomek do końca 2019 roku), ale najnowszemu projektowi firmy, która w ubiegłym tygodniu świętowała otwarcie swojego 200. hotelu, nie będzie łatwo dorównać.

Unikatowy InterContinental Shanghai Wonderland został zaprojektowany przez Shimao Group z Hong-Kongu. Pionierski na skalę światową obiekt charakteryzuje się luksusowym stylem i rewolucyjnym designem. Wnętrza hotelu zostały bowiem wirtuozersko wkomponowane w boczną ścianę nieaktywnego od lat kamieniołomu w południowo-zachodnim Szanghaju. Wrażenia potęguje fakt, iż najniższą kondygnację hotelu ulokowano 88 metrów pod powierzchnią!

W budowie uczestniczyła także firma Atkins, która w swoim portfolio może pochwalić się innymi spektakularnymi realizacjami, m.in. Burj Al Arab Hotel w Dubaju czy InterContinental Shimao w Chinach.

Zgodnie ze standardami marki, InterContinental Shanghai Wonderland zapewnia obsługę gości na bardzo wysokim poziomie. W ofercie innowacyjnego hotelu znajduje się aż 336 pokoi i apartamentów z niezapomnianymi widokami na wodospady i klify. Na poziomie wody umiejscowiono sypialnię i taras zewnętrzny. Salon podwodny okala natomiast akwarium, dzięki któremu goście będą mogli podziwiać najróżniejsze gatunki ryb i tym samym zrelaksować się w wyjątkowym klimacie.

„Cieszymy się, że możemy ponownie połączyć siły z Shimao Group, aby otworzyć InterContinental Shanghai Wonderland – arcydzieło architektury, które jest cudem i pięknem w światowej branży hotelarskiej. Od czasu wejścia na chiński rynek w 1984 r. IHG utrzymywało oszałamiający wzrost, a otwarcie Krainy Czarów Szanghaju InterContinental stanowi kamień milowy w naszej strategii rozwoju i dodatkowo wzmacnia nasze luksusowe portfolio w Chinach” – powiedział Lin Wang, dyrektor marketingu w IHG.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.