Katarzyna Gabrysz ukończyła Psychologię Ogólną na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie zaraziła się miłością do reklamy. W Appetite4 spełnia się pracując kreatywnie i organizacyjnie przy projektach, których efekty widzieć może na żywo – jest Project Managerem i Creative Copywriterem. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek, jak LOT, BP, 4MOVE, Elfa Pharm czy W.Kruk. Wyjątkowo lubi gry słów, niestandardowe działania ambientowe i odważne koncepcje. W wolnym czasie tworzy viralowe grafiki jako Rynn Rysuje.
Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Katarzyna Gabrysz wygłosi prezentację pt. „Internet to nie wszystko, czyli jak połączyć online i offline gastronomiczny”, podczas której poruszy następujące tematy:
- Marketing restauracji – jest tylko jedno słuszne spojrzenie.
- Dlaczego nie ma online’u bez offline’u i vice versa?
- Jak budować system motywacyjny w lokalu, którego efekty widać w Internecie – case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
- Czy da się wykluczyć z równania Pyszne.pl? Eliminowanie pośrednika sprzedaży wywozów na przykładzie case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
- Budżet marketingowy to elastyczność. Określ miesięczne stawki minimalne, ale nie trzymaj się ich sztywno!
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition