Jak połączyć online i offline gastronomiczny?

0
1747
Podczas listopadowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition Katarzyna Gabrysz, Project Manager i Creative Copywriter w agencji marketingowej Appetite4, wyjaśni, dlaczego Internet to nie wszystko oraz podpowie, jak zespolić świat cyfrowy z rzeczywistym w kontekście prowadzenia restauracji.

Katarzyna Gabrysz ukończyła Psychologię Ogólną na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie zaraziła się miłością do reklamy. W Appetite4 spełnia się pracując kreatywnie i organizacyjnie przy projektach, których efekty widzieć może na żywo – jest Project Managerem i Creative Copywriterem. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek, jak LOT, BP, 4MOVE, Elfa Pharm czy W.Kruk. Wyjątkowo lubi gry słów, niestandardowe działania ambientowe i odważne koncepcje. W wolnym czasie tworzy viralowe grafiki jako Rynn Rysuje.

Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Katarzyna Gabrysz wygłosi prezentację pt. „Internet to nie wszystko, czyli jak połączyć online i offline gastronomiczny”, podczas której poruszy następujące tematy:

  • Marketing restauracji – jest tylko jedno słuszne spojrzenie.
  • Dlaczego nie ma online’u bez offline’u i vice versa?
  • Jak budować system motywacyjny w lokalu, którego efekty widać w Internecie – case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
  • Czy da się wykluczyć z równania Pyszne.pl? Eliminowanie pośrednika sprzedaży wywozów na przykładzie case studies na podstawie prowadzonych marek gastronomicznych.
  • Budżet marketingowy to elastyczność. Określ miesięczne stawki minimalne, ale nie trzymaj się ich sztywno!

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.