Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Belmonte, pierwszego 5-gwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju, została Iwona Donimirska. Przez 8 lat związana z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva, w której realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis. Hotel Belmonte ma zostać otwarty w maju bieżącego roku.
Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations oraz eventy skierowane do kluczowych klientów.
Z branżą hotelową związana jest od 15 lat, kiedy rozpoczęła karierę od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe. W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła i wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.
Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej, bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać także z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób oraz strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu planowane jest na maj bieżącego roku.