Jak budować i doceniać lojalność pracowników wobec marki

0
1231

Jak budować i doceniać lojalność pracowników wobec marki? Izabela Zug, z Maxymilian Unique Hotel, podczas XI edycji konferencji Hotel Meeting postara się pokazać kilka praktycznych rozwiązań, które funkcjonują w różnych obiektach. Pomogą jej: Elżbieta Nitsze z Belvedere Gourmet Group, Robert Węglarz z Alchemii Hotelarstwa oraz Agnieszka Drzewiecka z Baltic Home.

Pełny program konferencji i bilety: www.hotele.bsdpoland.pl

Podczas panelu dyskusyjnego rozmówcy pokażą na przykładzie kilku obiektów, które rozwiązania funkcjonują najlepiej. Pokażą jak budować zaangażowanie pracowników poprzez zapewnienie im pozytywnych doświadczeń w miejscu pracy. Poruszą temat doświadczeń gości, ale i doświadczeń pracowników, którzy mają kluczowy wpływ na ocenę pobytu oraz opowiedzą jak budować i doceniać lojalność pracowników wobec marki.

Jeśli interesuje Cię podnoszenie jakości usług w swoim obiekcie, zwiększanie przychodów i lojalizacja gości, ten panel jest dla Ciebie. Aby wziąć udział zarejestruj się przez stronę www.hotele.bsdpoland.pl. Najtańsze bilety do końca października.

Izabela Zug, Maxymilian Unique Hotel
„W mojej pracy niezmiennie zachwyca mnie kreatywna strona i wyzwania w stylu „Nie da się? Da się!”. Czerpię dużo radości współpracując z osobami, które poszerzają moje horyzonty, uwielbiam rozmyślać nad schematami zachowań ludzkich oraz schematami społecznymi. Od 2015r. jestem Współwłaścicielką i Dyrektorką Zarządzającą w Maxymilian*** Unique Hotel w Kołobrzegu. Doświadczenie w branży zbieram od 2009r. Ukończyłam Filologię Germańską, studia EMBA ze specjalizacją w HR, kurs coachingowy (nie odbyłam praktyk, więc nie jestem certyfikowanym coachem :)), kurs NLP I, II i III stopnia, Akademię Profilowania Behawioralnego.

W latach 1992-2002 byłam profesjonalną siatkarką, co, uważam, znacząco wpłynęło na moje zamiłowanie do obserwowania zachowań członków zespołów i wpływu celów na zachowania oraz motywację w grupie jak również nauczyło mnie długofalowej orientacji na cel i codziennej pracy z odroczoną gratyfikacją, co wspiera mnie w tej chwili w trudnej sztuce zarządzania.”

Po całodziennej konferencji odbędzie się coroczna impreza Hotelowe Xmas Party. To wyjątkowa okazja do integracji środowiska, zawierania nowych znajomości i wspólnej zabawy do białego rana przy doskonałej muzyce, jedzeniu i drinków, które serwowane będą w formule open bar.

Tylko do końca października obowiązują najniższe ceny na bilety:
– udział w konferencji oraz Hotelowym Xmas Party – 599 pln netto
– udział w konferencji – 349 pln netto

Program i bilety są dostępne na www.hotele.bsdpoland.pl

Dla uczestników konferencji Hotel Andersia przygotował specjalne ceny na noclegi w dniach od 7 do 11 grudnia. Partnerem wydarzenia została Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, która przygotowała dla uczestników mnóstwo atrakcji, o których będziemy informowali w specjalnej publikacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.