Anna Amsolik jest absolwentką Akademii Morskiej w Gdyni na kierunku Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich. Swoją poważną przygodę z marketingiem i sprzedażą w hotelarstwie rozpoczęła dziesięć lat temu w hotelu Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa, któremu pomagała od etapu pre-openingu przez kolejne cztery lata. Pełniła również funkcję Sales Managera w czterogwiazdkowym Hotelu Haffner w Sopocie oraz Kierowała Działem Marketingu i Sprzedaży w gdyńskim butikowym hotelu Quadrille.
Od 2016 roku Amsolik jest niezależnym doradcą marketingowym dla branży hotelarsko-gastronomicznej, a także właścicielką Agencji Marketingowej, która świadczy swoje usługi głównie mniejszym obiektom niezależnym oraz restauracjom. Od marca ubiegłego roku prowadzi bloga o tematyce marketingu i sprzedaży w hotelarstwie: www.hotelike.pl.
W 2018 roku podjęła się współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, gdzie wykłada zagadnienia marketingu na studiach magisterskich oraz kursach zawodowych. Jest też autorką kursów online z zakresu wykorzystania nowych mediów w branży HoReCa.
Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Anna Amsolik wygłosi prezentację pt. „Jak docierać z reklamą do potencjalnych gości?”, w trakcie której poruszy następujące zagadnienia:
- Dlaczego warto reklamować się do osób, które już nas znają?
- Możliwości Google Analytics – jak tworzyć grupy reklamowe z segmentów w Google Analytics.
- Grupa docelowa – podobni do – jak to działa? Facebook/Instagram oraz Google.
- Jak wykorzystać do remarketingu dane gości, które posiadamy (wraz ze zgodą na ich przetwarzanie)
- Typowy remarketing czyli reklamowanie się do osób, które odwiedziły stronę www (oraz konkretne podstrony)
- Reklamowanie się do osób, które wykonały jakieś działanie na naszym Facebooku
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.