Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów

0
1463
Podczas wiosennej edycji konferencji Hotel Meeting 2019, która odbędzie się już 15 kwietnia, Krzysztof Stęplowski – doradzi jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online.

Krzysztof Stęplowski Specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie. Z branżą hotelarską związany od roku 2009. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań.

W latach 2009 – 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategie obecności w sieci obiektów hotelowych i spa. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA.

Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl

Podczas wiosennej edycji konferencji Hotel Meeting 2019 Krzysztof Stęplowski wygłosi prezentację pt. „Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów.”. W trakcie swojego wystąpienia poruszy temat kampanii reklamowych promujących ofertę konferencyjną hotelu. Odpowie na pytania czy koszty dotarcia do tego segmentu muszą być tak wysokie? W jaki sposób wyprzedzić konkurencję na tym polu? Podzieli się kilkoma nowymi sposobami promocji oferty MICE. Zaprezentuje działania, dzięki którym udało się obniżyć koszty tego typu kampanii.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2019.

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea.



Istnieje możliwość odebrania darmowych wejściówek, wystarczy zgłosić kupca do formuły Business Seed Dating.

Poniżej kod QR do wydarzenia na Facebook-u

Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/usług dla branży HoReCa.

Jako organizator konferencji, zapewniamy uczestnikom dogodne warunki, by spotkania te były jak najbardziej efektywne i owocowały licznymi sukcesami zawodowymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.