Jak kupiec korporacyjny widzi zakup usług z sektora horeca (Horeca Radio)

0
1139
W najnowszym odcinku cyklu audycji pt. „Professional Buyer” Daniel Matela, Senior Consultant i Trener w firmie Goodman, Wiceprezes Zarządu Goodman Group, a także laureat nagrody Lider Zakupów 2017, opowiada o tym jak zakupowcy z dużych korporacji widzą zakupy w sektorze horeca.


Pobierz audycję w formacie MP3

Daniel Matela posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami na każdej płaszczyźnie, na poziomie krajowym i międzynarodowym. Jest zawodowym Negocjatorem oraz Managerem Zakupów z doświadczeniem w międzynarodowych koncernach FMCG. Z powodzeniem wdraża i realizuje strategie zakupowe, zarządza kategoriami zakupowymi oraz realizuje projekty optymalizacyjne. Karierę rozpoczynał ponad 15 lat temu w koncernie finansowym Aviva (wcześniej Commercial Union). Swoje doświadczenie zdobywał także jako Specjalista ds. Zakupów w CEDC International (Bols, Żubrówka, Absolvent), gdzie zarządzał 8 kategoriami zakupowymi. Od 2012 do 2018 roku realizował projekty optymalizacyjne w ramach zarządzania kilkudziesięcioma kategoriami zakupowymi oraz strategiami zakupowymi w Imperial Tobacco Polska S.A. Obecnie piastuje stanowisko Global Sourcing Manager Capex w Mondelēz International, jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki i Zakupów, zaś od 2016 roku Starszym Konsultantem i Trenerem w firmie Goodman oraz Wiceprezesem Zarządu w Goodman Group Sp. z o.o. Na swoim koncie ma również prestiżowy tytuł Lidera Zakupów 2017.

„Często jest tak, że sprzedawca dzwoni, wysyła komunikację, wysyła reklamówki, wysyła masę papieru na co firma wydaje pieniądze, ale jest to wysyłanie materiałów w błoto. (…) Taki sprzedawca powinien się zastanowić czy warto. Czy to jest właściwy kanał komunikacji, bo często więcej daje pojechanie na konferencję i spotkanie z kupcami.”

Daniel Matela, Senior Consultant i Trener w firmie Goodman, Wiceprezes Zarządu Goodman Group

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.