Jak naprawić złe pierwsze wrażenie i zyskać lojalnego gościa?

0
617
Fot.: Horeca Business Club

Na XV jubileuszowej konferencji Hotel Meeting jednym z wyjątkowych wystąpień będzie prelekcja Anny Mścichowskiej, ekspertki w dziedzinie neuronauki i psychologii pozytywnej, zatytułowana „Jak naprawić złe pierwsze wrażenie i zyskać lojalnego gościa?”. Każdy hotelarz wie, że pierwsze wrażenie może zadecydować o całym pobycie gościa. Ale co zrobić, gdy to wrażenie nie jest idealne? Anna pokaże, jak przekuć taką sytuację w okazję do zbudowania silniejszej, trwałej relacji.

Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać najnowsze odkrycia neuronauki i psychologii pozytywnej, aby odbudować zaufanie gościa, zmieniając jego negatywne doświadczenie w pozytywne. Anna Mścichowska wyjaśni, jak nasz mózg działa w oparciu o nawyki i dlaczego dopamina – hormon szczęścia – może stać się kluczem do poprawy wizerunku hotelu po popełnieniu błędu.

To wyjątkowa okazja, aby poznać praktyczne techniki, które pomogą hotelarzom efektywnie naprawiać błędy, jednocześnie wzmacniając relacje z gośćmi. Dowiesz się, jak zamienić porażkę w sukces, zyskać lojalnych gości i budować trwałe relacje.

Anna Mścichowska, twórczyni marki A.M. Quality, ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży turystycznej i ponad 1000 zwizytowanych hoteli na czterech kontynentach. Jej unikalne podejście, bazujące na neuronauce i psychologii, z pewnością zainspiruje hotelarzy do wprowadzenia nowych metod obsługi gości.

Pełny program konferencji oraz bilety znajdziesz na stronie: hotele.bsdpoland.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.