Jak sprawnie rozliczać klientów w gastronomii?

0
1080
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Opinia gości odwiedzających nasz lokal gastronomiczny to niezwykle kluczowy aspekt prowadzenia tego typu działalności. Personel, który sprawnie obsługuje stoliki i przede wszystkim szybko rozlicza gości – realnie wpływa na poprawę wizerunku restauracji. W poniższym artykule dowiesz się jak skutecznie skrócić proces przyjmowania płatności za zamówienia.

Realizuj każdą płatność z jednego urządzenia

Aby usprawnić cały proces rozliczeniowy z klientami, warto na początek wybrać dogodny dla naszego punktu gastronomicznego system sprzedażowy. Takie narzędzie umożliwia nie tylko przyjmowanie zamówień bezpośrednio z jednego urządzenia – Twojego POS – ale i zatwierdza każdą z dostępnych sposobów płatności, jak: gotówka, BLIK, karta kredytowa. Uzyskanie płatności zajmuje parę sekund, co prowadzi do szybszej obsługi konsumenta. Dzięki temu zadowolenie naszego klienta wzrasta, a my zyskujemy większą kontrolę nad wszystkimi płatnościami w restauracji.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Korzystaj z terminalu zintegrowanego z POS

Płatności z wykorzystaniem terminalu są obecnie bardzo popularne. Zdarza się jednak, że kelnerzy przez pomyłkę wprowadzają do niego złe kwoty. Przez to realizacja płatności niepotrzebnie się wydłuża, co prowadzi do niezadowolenia klientów. Z tego powodu warto wybrać specjalny system POS z wbudowaną integracją z terminalem, która natychmiastowo przekazuje na nasze urządzenie płatnicze potrzebne informacje na temat wartości rachunków i zamówień. Ograniczamy w ten sposób pojawiające się błędy i znacznie przyspieszamy płatności, bo nie musimy wprowadzać ich ręcznie.

Przeprowadzaj rozliczenia bezpośrednio przy stolikach

Wyposażenie pracowników w tablety i zainwestowanie w mobilnego kelnera to klucz do zwiększenia satysfakcji naszych klientów. Dzięki niemu możemy przyjmować zamówienia i realizować rozliczenia na tabletach – bezpośrednio przy stolikach gości. Płatności możemy finalizować także offline, w przypadku awarii lub chwilowego braku Internetu. Dodatkowo, mobilny kelner oferuje wszelkie udogodnienia także dla naszych gości – umożliwia dzielenie lub łączenie rachunków oraz przyjmowanie różnych metod płatności, zgodnie z ich preferencjami.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Postaw na samoobsługę

W branży gastronomicznej opcje samoobsługowe, także w kontekście płatności, cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego przydatnym rozwiązaniem jest E-menu, czyli możliwość bezkontaktowego składania zamówień za pomocą smartfonów. Umieszczając na stolikach w restauracji specjalny kod QR, który goście będą mogli zeskanować za pomocą swoich telefonów komórkowych – umożliwiamy im spokojne zamówienie, a następnie opłacenie posiłku z poziomu własnego telefonu. Korzystanie z takiego menu pozwala ograniczyć obsługę kelnerską do minimum, przyspiesza przebieg płatności i przede wszystkim podnosi zadowolenie klientów.

Wykorzystując różnego rodzaju rozwiązania technologiczne zapewniamy gościom usługi oraz transakcje na najwyższym poziomie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych systemów na rynku – sprawdź ofertę GoPOS.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.