Już jutro (11 maja) odbędzie się drugie spotkanie w ramach forum #akcjaautomatyzacja skierowane do hotelarzy. #akcjaautomatyzacja została zapoczątkowana przez Idea Profit, dostawcę programu Horeca Idea Business Relations & Event Management, aby wesprzeć procesy obsługi gości B2B w hotelach.
– Od początku roku podejmujemy aktywne działania, aby wraz naszymi partnerami technologicznymi wspierać użytkowników naszych systemów w ich codziennej pracy i dawać im jeszcze większe możliwości w zakresie sprzedaży i ułatwiać procesy obsługi gości. Postanowiliśmy nadać akcji szerszego zasięgu i zaprosiliśmy do współpracy wszystkich dostawców oprogramowania dla branży hotelowej. Pierwsze robocze spotkanie odbyło się 8.04. Wśród wątków, poza polityką integracji i możliwościami analizy, jaki niesie łączenie między systemami, pojawił się także temat unifkacji danych, czyli wspólnego języka określania danych w różnych systemach. Wszyscy uczestnicy uznali zasadność integracji i zadeklarowali gotowość w dążenia do wypracowania wspólnych rozwiązań – mówi Blanka Retmańska-Man, Prezes Idea Profit.
Jutrzejsze, II forum, skierowane jest do hotelarzy. Ma charakter roboczy i prowadzone będzie w formie otwartej dyskusji o potrzebach hoteli w zakresie zintegrowania systemów. Będzie więc okazją do wymiany opinii, przedstawienia swoich oczekiwań oraz rozmowy z dostawcami. Organizator chce także przedstawić wnioski i wstępne rozwiązania wypracowane podczas pierwszego spotkania.
Udział w wydarzeniu zadeklarowało już kilkudziesięciu przedstawicieli hoteli.
Tych, którzy jeszcze chcieliby dołączyć zapraszamy do wysłania zgłoszenia na [email protected]