Jak usprawnić procesy obsługi B2B w hotelach?

0
1251

Już jutro (11 maja) odbędzie się drugie spotkanie w ramach forum #akcjaautomatyzacja skierowane do hotelarzy. #akcjaautomatyzacja została zapoczątkowana przez Idea Profit, dostawcę programu Horeca Idea Business Relations & Event Management, aby wesprzeć procesy obsługi gości B2B w hotelach.

– Od początku roku podejmujemy aktywne działania, aby wraz naszymi partnerami technologicznymi wspierać użytkowników naszych systemów w ich codziennej pracy i dawać im jeszcze większe możliwości w zakresie sprzedaży i ułatwiać procesy obsługi gości. Postanowiliśmy nadać akcji szerszego zasięgu i zaprosiliśmy do współpracy wszystkich dostawców oprogramowania dla branży hotelowej. Pierwsze robocze spotkanie odbyło się 8.04. Wśród wątków, poza polityką integracji i możliwościami analizy, jaki niesie łączenie między systemami, pojawił się także temat unifkacji danych, czyli wspólnego języka określania danych w różnych systemach. Wszyscy uczestnicy uznali zasadność integracji i zadeklarowali gotowość w dążenia do wypracowania wspólnych rozwiązań – mówi Blanka Retmańska-Man, Prezes Idea Profit.

Jutrzejsze, II forum, skierowane jest do hotelarzy. Ma charakter roboczy i prowadzone będzie w formie otwartej dyskusji o potrzebach hoteli w zakresie zintegrowania systemów. Będzie więc okazją do wymiany opinii, przedstawienia swoich oczekiwań oraz rozmowy z dostawcami. Organizator chce także przedstawić wnioski i wstępne rozwiązania wypracowane podczas pierwszego spotkania.

Udział w wydarzeniu zadeklarowało już kilkudziesięciu przedstawicieli hoteli.

Tych, którzy jeszcze chcieliby dołączyć zapraszamy do wysłania zgłoszenia na [email protected]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.