Wojciech Sroka to certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics prowadzący agencję Get In Web mającą status Partnera Google Premier. Specjalizuje się w rozwiązaniach Google dla hoteli opartych o analitykę internetową, skutecznie budując sprzedaż bezpośrednią w wielu renomowanych hotelach w Polsce. Ponadto przygotowuje kampanie i przeprowadza audyty Google AdWords dla obiektów hotelowych, jak również strategie e-marketingowe dla nowych i istniejących obiektów.
W życiu zawodowym posługuje się zasadą „analizuj albo giń”. Wszystkie prowadzone działania opiera na analizie dostępnych danych, aby efektywnie wykorzystywać narzędzia marketingowe. W wolnych chwilach prowadzi bloga HotelAnalytics.pl, na którym dzieli się swoją wiedzą z zakresu analityki internetowej w hotelarstwie.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.