Jak zabezpieczyć się na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa hotelowego

0
1639
Na październikowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition przedstawicielki kancelarii prawnej OWIW Legal – Agnieszka Wołyniec-Ostrowska (Adwokat/Partner Zarządzający) i Adriana Lotolc (Prawnik) – doradzą, w jaki sposób odpowiednio zabezpieczyć prawa właścicieli hoteli na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa hotelowego.

Agnieszka Wołyniec-Ostrowska doświadczenie zawodowe zdobywała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym – Izbie Ogólnoadministracyjnej, była również Naczelnikiem w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Od 2 lat jest Partnerem Zarządzającym kancelarii OWIW Legal. Doradza w sprawach prawnoadministracyjnych dużym i małym przedsiębiorcom. W swojej praktyce koncentruje się na kwestiach prawnych związanych z zatrudnianiem, w szczególności z zatrudnianiem i legalizacją pobytu cudzoziemców, oraz roszczeniami opartymi na kwestii naruszenia danych osobowych. Czynnie doradza przedsiębiorcom z branży HoReCa. Uczestniczy po stronie przedsiębiorców w kontrolach PiP i Straży Granicznej. Ponadto jest autorką kilku publikacji naukowych. Wolne chwile poświęca na nordic walking i czytanie dobrych kryminałów.

Adriana Lotolc to absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. W Kancelarii OWIW Legal od początku współpracy wspiera przedsiębiorców w rozwiązywaniu problemów prawnych, w szczególności właścicieli hoteli i restauracji. Zajmuje się szeroko pojętym prawem cywilnym i gospodarczym, aktywnie uczestniczy też w wielomilionowych procesach sądowych. Jest stałą ekspertką prawną Przeglądu Gastronomicznego, a sama prowadzi bloga „Prawnik w hotelu i restauracji”, poświęconego branży HoReCa. Prywatnie interesuje się sportem – jest członkiem oficjalnego fan klubu FC Barcelona.

Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Agnieszka Wołyniec-Ostrowska i Adriana Lotolc wygłoszą prezentację pt. „Zabezpieczenia roszczeń hotelarzy na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa i sposoby dochodzenia odszkodowań”. W trakcie swojego wystąpienia odpowiedzą na pytanie, jak odpowiednio zabezpieczyć prawa właścicieli hotelów na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa hotelowego, począwszy od ustalenia odpowiedzialności gościa za szkody, zebrania odpowiednich dowodów, aż po relacje z zakładem ubezpieczeń i proces likwidacji szkody. Prelegentki opiszą również sądowe dochodzenie odszkodowania.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.