Jak zarabiać na dowozach w gastronomii? [wideo]

0
1105

Opcja dowozów posiłków do klienta (delivery) jest możliwością, dzięki której restauratorzy mogą rozwijać swoje biznesy i cieszyć się dodatkowym źródłem dochodów. Zamówienia online są coraz popularniejsze wśród konsumentów, co wiąże się z rozrostem tego rynku.

Kanał delivery zyskuje coraz większą popularność. Obecne pokolenie jest bardzo mocno związane z tą usługą. Coraz częściej zdarza się, że młodzi ludzie nie potrafią gotować i stawiają na znacznie wygodniejszą opcję, jaką jest zamówienie gotowego posiłku prosto do domu. Dodatkowo pandemia, z którą się zmagaliśmy, również przyzwyczaiła nas do tego typu zamówień i teraz trudno nam z nich zrezygnować.

W związku z tym, że sektor dostaw cieszy się powodzeniem, a prognozy dotyczące jego dalszego rozwoju są pozytywne, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie takiej opcji do swoich restauracji. Obecnie rynek oferuje nam wiele możliwości i dostępnych narzędzi dla tego sektora. Wybór odpowiedniego rozwiązania dla naszej firmy jest niezwykle istotny. Warto dokładnie przeanalizować wszystkie dostępne opcje, zapoznać się z ich plusami i minusami, a dopiero potem podjąć decyzję, w jaki sposób chcemy realizować usługę. Należy przemyśleć wszystkie aspekty zarówno po to, aby przyjmowane zamówienia były rentowne, jak i w celu zadowolenia konsumenta.

O tym, że rozwiązanie delivery przynosi zyski restauratorom, świadczy mi.in. fakt, że wiele lokali, które zdecydowały się na tę opcje dopiero podczas pandemii, teraz nadal z niej korzysta, widząc znaczne zwiększenie przychodów.

Więcej o tym, dlaczego warto dostosować swoją restaurację do nowego rynku i w jaki sposób najlepiej się za to zabrać, mówią w poniższej rozmowie z Rafałem Krzyckim: Grzegorz Kożuchowski z firmy GoPos oraz Grzegorz Aksamit, reprezentujący firmę Stava.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.