Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?

0
1855
Z badań We Do Hotels wynika, że obecnie około 60% wszystkich rezerwacji w polskich hotelach i obiektach noclegowych stanowią rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali rezerwacyjnych OTA (na podstawie próby 100 hoteli miejskich i resortowych, sezon 2017/18). Nie brakuje nawet opinii, że obecnie to hotele są podwykonawcami dla portali rezerwacyjnych.

Autorki badania nie mają jednak zamiaru namawiać hotelarzy, aby zrezygnowali ze współpracy z OTA – to nie byłoby ani korzystne, ani efektywne. Wręcz przeciwnie, uważają, iż portale rezerwacyjne stanowią ważne i potrzebne źródło rezerwacji. Przede wszystkim OTA to dla branży hotelarskiej istotne ogniwo dystrybucji oraz zarządzania ceną.

Zdaniem specjalistek z We Do Hotels rezerwacje z OTA są potrzebne. Należy jednak zwrócić uwagę na proporcje rezerwacji bezpośrednich do rezerwacji dokonywanych na portalach rezerwacyjnych – tak, aby było one najbardziej efektywne (najlepszy efekt / najniższy koszt). Dlatego właśnie powstał e-book pt. „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?”, którego głównym zadaniem jest wsparcie hotelarzy w zwiększaniu rezerwacji bezpośrednich.

Patronat medialny nad publikacją objął portal Horeca Business Club. Zachęcamy do lektury!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.