Jak zwiększyć zyski w nowym sezonie? Sprzedażowy must have dla lodziarni!

0
820
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Co roku latem na ulicach miast pojawia się coraz więcej sezonowych punktów oferujących lody, a pod każdym z nich ustawiają się długie kolejki. Jak poprawić obsługę i sprzedaż w swojej lodziarni, aby skutecznie pokonać konkurencję? W tym artykule zaproponujemy rozwiązania sprzedażowe, dzięki którym praca w lodziarni będzie znacznie łatwiejsza, a zyski ze sprzedaży lodów – zdecydowanie większe!

Wyzwania związane z prowadzeniem lodziarni

Rynek gastronomicznych punktów sezonowych w dużej mierze składa się z lodziarni. Przedsiębiorcy konkurują ze sobą pod względem jakości lodów i ilości oferowanych smaków, lecz to niejedyne wyzwania, jakim muszą sprostać właściciele lodziarni. Niewielka ilość miejsca w tego typu lokalach nie tylko utrudnia swobodną pracę, ale także zawęża możliwości w wyborze urządzeń sprzedażowych. Sporym problemem bywają także długie kolejki, nad którymi ciężko zapanować. Takie warunki pracy wymagają odpowiednio dopasowanych narzędzi. Rozwiązaniem odpowiadającym na specyficzne potrzeby lodziarni jest zestaw składający się z urządzenia Vero – czyli drukarki fiskalnej i platformy POS, systemu sprzedażowego GoPOS i terminalu płatniczego. Dodatkowym usprawnieniem sprzedaży i obsługi klienta w lodziarni będzie E-menu oraz system numerkowy.

Vero – kompletny zestaw POS w jednej obudowie dla Twojej lodziarni

Posnet Vero to połączenie drukarki fiskalnej, platformy POS i systemu sprzedażowego GoPOS, który zapewnia także integrację z terminalem płatniczym. Sprzęt stanowi alternatywę dla standardowego kompletu POS, łącząc jego funkcje w jednej obudowie, a przy tym zajmując niewiele miejsca dzięki kompaktowym wymiarom. Sporą zaletą zestawu z Vero jest jego cena – sprzęt kosztuje tylko 1999 zł, a dodatkowo na jego zakup przysługuje ulga od podatku dochodowego z Urzędu Skarbowego w wysokości do 700 zł. Do ceny zestawu należy jeszcze tylko doliczyć opłatę za wynajem platformy POS i licencję sprzedażową, której koszt zaczyna się od 100 zł. Na tym wydatki się kończą – to zdecydowanie najkorzystniejsza cena na rynku!

System idealny dla lodziarni

Dla klientów lodziarni spore znaczenie ma szybka i sprawna obsługa. Aby zadbać o jej jak najwyższy poziom, warto postawić na intuicyjny system sprzedażowy. Oprogramowanie GoPOS umożliwia bezawaryjną sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach, nawet gdy chwilowo brakuje Internetu, co bywa częstym problemem w sezonowych lodziarniach. Oprogramowanie pozwala wygodnie wprowadzać do menu nie tylko wszystkie smaki lodów, ale także dodatki, takie jak posypki czy polewy, a następnie sprawnie doliczać je do zamówień. Dodatkowo system płynnie procesuje każdego rodzaju płatności dzięki integracji z terminalem. 

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Menu lodziarni na smartfonach

Jeszcze sprawniejszą obsługę i wyższy komfort klientów w lodziarni zapewni E- menu. Kody QR umieszczone w widocznych miejscach goście mogą wygodnie zeskanować za pomocą smartfonów, a następnie przejrzeć wszystkie dostępne smaki lodów. Aplikację w dowolnym momencie można także rozbudować o funkcję zamawiania oraz opłacania zamówień. Wszystkie pozycje w elektronicznym menu w każdej chwili można edytować, a zmiany będą aktualizowane na bieżąco. To szczególnie przydatna opcja, jeśli w swojej lodziarni codziennie oferujesz inny smak lodów.

Stała kontrola nad kolejką

Długie kolejki przed lodziarniami w okresie letnim wywołują spory chaos, przez co mocno utrudniają sprawną obsługę. W takiej sytuacji wydawanie lodów często wymaga przekrzykiwania klientów. Rozwiązaniem, które pozwoli skutecznie zarządzać kolejką w lodziarni jest system numerkowy. Narzędzie umożliwia przypisywanie do zamówień numerków, a następnie wyświetlanie ich na ekranie. Dzięki temu klienci wiedzą kiedy dokładnie odebrać swoje zamówienie. Takie rozwiązanie nie tylko pozwala uniknąć niepotrzebnych błędów, ale także zapewnia szybszą obsługę klientów w znacznie krótszym czasie.

Sezon na lodziarnię coraz bliżej, dlatego przygotowania warto rozpocząć już dziś, wybierając narzędzia sprzedażowe, które skutecznie usprawnią działanie sezonowego biznesu. Więcej informacji na temat takich nowoczesnych rozwiązań można znaleźć, odwiedzając GoPOS.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.