Dywersyfikacja kanałów komunikacji w gastronomii (podcast)

0
1604
Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w której Tomasz Chądzyński z agencji marketingowej Appetite4 wyjaśni, na czym polega i jakie możliwości daje dywersyfikacja kanałów komunikacji.

Tomasz Chądzyński w agencji marketingowej Appetite4 piastuje stanowisko Project / Social Media Managera i specjalizuje się głównie w marketingu internetowym. W trakcie swojej kilkuletniej kariery zawodowej współpracował z wieloma instytucjami kultury, agencjami kreatywnymi, freelancerami i dużymi markami, takimi jak LPP S.A., Oceanic S.A., Centrum Designu Gdynia, Patrykiem Hardziejem, Spotahome, czy grupą Tikkurila. Obecnie łączy wszystkie zdobyte doświadczenia realizując projekty dla branży HoReCa, głównie w Trójmieście.

Chądzyński był gościem ostatniej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w którym poruszane są aktualne wątki marketingowe związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego.

Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji pt. „Dywersyfikacja kanałów komunikacji”, z której będzie można dowiedzieć się m.in. jakie zalety ma skupienie się na jednym kanale komunikacji (Facebook, Instagram, Google Miejsca, czy TripAdvisor).

„Dywersyfikacja kanałów komunikacji jest – mówiąc najprościej – podziałem jednego komunikatu na różne ścieżki. Nie wybieramy zatem tylko jednego kanału, lecz stawiamy także na drugi i trzeci. […] Jeśli mówimy, to różnymi metodami i do różnych ludzi, bo każdy kanał to zupełnie inne grupy docelowe.”

Tomasz Chądzyński, Project / Social Media Manager w Appetite4.

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.