Marketing w gastronomii – Dywersyfikacja kanałów komunikacji w gastronomii (Horeca Radio)

0
1339
Zapraszamy do wysłuchania powtórki audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w której Tomasz Chądzyński z agencji marketingowej Appetite4 wyjaśni, na czym polega i jakie możliwości daje dywersyfikacja kanałów komunikacji.

Tomasz Chądzyński w agencji marketingowej Appetite4 piastuje stanowisko Project / Social Media Managera i specjalizuje się głównie w marketingu internetowym. W trakcie swojej kilkuletniej kariery zawodowej współpracował z wieloma instytucjami kultury, agencjami kreatywnymi, freelancerami i dużymi markami, takimi jak LPP S.A., Oceanic S.A., Centrum Designu Gdynia, Patrykiem Hardziejem, Spotahome, czy grupą Tikkurila. Obecnie łączy wszystkie zdobyte doświadczenia realizując projekty dla branży HoReCa, głównie w Trójmieście.

Partnerzy audycji:

       

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.