Jakość danych i ich wpływ na prognozę oraz wynik hotelu (Horeca Radio)

0
1354
W kolejnym odcinku audycji z cyklu „Revenue Manager” prowadzący Rafał Krzycki oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej, wraz z zaproszonym gościem Pawłem Kanadysem, Revenue Managerem w Airport Hotel Okęcie, rozmawiają o jakości pozyskiwanych danych i ich wpływie na prognozy i wynik hotelu.


Paweł Kanadys swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2011 roku od stanowiska recepcjonisty w Hotelu Campanile w Lublinie. Od przeszło pięciu lat pracuje w stołecznym Airport Hotel Okęcie, gdzie od lutego 2016 roku realizuje się jako Revenue Manager.

W minionym miesiącu Paweł Kanadys był gościem Rafała Krzyckiego i Krzysztofa „Krisa” Głąbińskiego w audycji z cyklu „Revenue Manager”, w którym zdradzane są tajniki pracy specjalistów zatrudnionych na tym odpowiedzialnym stanowisku.

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.