Przypominamy audycję z cyklu „Revenue Manager”prowadzący Rafał Krzycki oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej, wraz z zaproszonym gościem Pawłem Kanadysem, Revenue Managerem w Airport Hotel Okęcie, rozmawiają o jakości pozyskiwanych danych i ich wpływie na prognozy i wynik hotelu.
Paweł Kanadys swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2011 roku od stanowiska recepcjonisty w Hotelu Campanile w Lublinie. Od przeszło pięciu lat pracuje w stołecznym Airport Hotel Okęcie, gdzie od lutego 2016 roku realizuje się jako Revenue Manager.
Partnerzy audycji:
![](https://www.horecabc.pl/wp-content/uploads/2018/10/Primulator-600x102.webp)
![](https://www.horecabc.pl/wp-content/uploads/2018/10/Zywiec-Zdroj-Logo.webp)
![](https://www.horecabc.pl/wp-content/uploads/2018/10/Sirocco-gold-logo.webp)