Karol Weber i Kamil Maroszek – nowi eksperci zapraszają na szkolenia IGHP

0
1645

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna w kwietniu nowy cykl szkoleń pt. „Profesjonalny recepcjonista kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca”. Autorami dwudniowych zajęć są branżowi eksperci Karol Weber, enjoyyourstay.pl oraz Kamil Maroszek, szkoleniowiec i aktywny hotelarz.​ Spotkania odbędą się w 17 miastach w całej Polsce.

Nowy cykl dwudniowych szkoleń IGHP „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca” rusza w środę 1 kwietnia w Kołobrzegu. W kwietniu zajęcia odbędą się jeszcze w Gdańsku (2-3 kwietnia) oraz w Białymstoku (21-22 kwietnia). Szkolenia w miastach całej Polski potrwają do września. Zachęcamy do uczestnictwa w demo tego szkolenia również na konferencji Hotel Meeting 20 kwietnia w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

Nasza nowa propozycja to pierwsze na rynku tak obszerne kompendium wiedzy dotyczące pracy profesjonalnej recepcji. Najwyższy poziom merytoryczny zapewniają nasi eksperci, czyli dwie znane osobowości hotelarskie: Karol Weber i Kamil Maroszek – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.

Uczestnicy szkolenia „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń gości i efektywny sprzedawca” dowiedzą się m.in. jak powinna funkcjonować nowoczesna, profesjonalna i sprawna recepcja oraz jak nawiązać relację w gościem, by spełnić jego oczekiwania i kreować pozytywne doświadczenia. Poznają też klucz do sukcesu zwiększenia sprzedaży w recepcji – od pierwszej rozmowy telefonicznej do bezpośredniego spotkania z gościem. Nie zabraknie sprawdzonych w najlepszych hotelach wskazówek dotyczących obsługi gości w recepcji. Szczegóły programu są dostępne na stronie https://www.szkoleniaighp.com/.

Eksperci prowadzący szkolenia w branży hotelarskiej działają zawodowo od wielu lat. Karol Weber to absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Z branżą hotelarską związany od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Dywizji Pokoi (Front Office, Guest Relations, Club Lounge, Housekeeping), w hotelach międzynarodowych marek – Four Seasons, InterContinental, Radisson Blu. Propagator kultury organizacyjnej opartej na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasady „jeden zespół – wspólny cel”. Swoją wiedzą i pasją dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalista hoteli butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel. Pasjonat podróżowania. Autor bloga enjoyyourstay.pl, gdzie jako inspektor hotelowy recenzuje i rekomenduje hotele, opisuje trendy w hotelarstwie.

Z kolei Kamil Maroszek ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz rekomendowane przez IGHP studia podyplomowe „Menedżer Hotelu” w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. Aktywny hotelarz z 15-letnim doświadczeniem w hotelarstwie, przez cały ten czas związany z hotelową recepcją. Pracę w hotelu rozpoczynał na rynku krakowskim, by przez Bielsko-Białą oraz Oświęcim trafić do beskidzkiej Wisły. Codzienna praca w hotelu pozwala mu na weryfikację taktyk i działań sprzedażowych w praktyce. W ramach marki SzkoleniaRecepcji.pl szkoli personel recepcji obiektów hotelowych w centralnej i południowej Polsce – od schronisk młodzieżowych, przez zajazdy i pałace, aż po niezależne hotele 3-, 4- i 5-gwiazdkowe. Pasjonat obsługi Gościa hotelowego, propagator rozpoczynania słowa „Gość” wielką literą, autor licznych artykułów dotyczących obsługi Gości oraz marketingu recepcyjnego w pismach branżowych – m.in. w „Hotelarzu”.​

Na szkolenia można zapisać się online (www.szkoleniaighp.com), pisząc do biura IGHP na adres [email protected] lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.

Ceny dwudniowego szkolenia zaczynają się od 899 zł netto dla członów IGHP. W szkoleniach Izby mogą brać udział wszyscy związani z branżą hotelarską. Nie trzeba być pracownikiem podmiotu zrzeszonego w IGHP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.