KFC powraca do oferty „Smaki Świata”

0
1093

Nadchodząca wiosna to czas, kiedy rośnie apetyt na nowe doznania kulinarne i dalekie wyprawy. KFC ponownie wprowadziło do swojego menu ofertę Smaki Świata. Fani KFC już teraz mogą wybrać się w podróż po kulinarnym świecie Azji, bowiem w ofercie pojawił się ryż w towarzystwie orientalnych i dalekowschodnich przypraw.

W menu Smaki Świata znajdziemy dwie propozycje, które wyślą gości w kulinarną podróż po dalekiej Azji. Sweet Chili z sosem o smaku pikantnej papryczki i delikatnie słodkim chilli oraz Orientalny Teriyaki z japońskim, słodkim sosem, w towarzystwie ziaren sezamu. Obydwa dania zawierają ryż, chrupiące kawałki kurczaka i świeże dodatki okraszone szczyptą ziaren sezamu.

Dania są lekką przekąską i idealnie nadają się na szybki lunch w drodze do pracy. Są zapakowane w poręczne, papierowe opakowanie, więc sprawdzą się w biurze, w domu i przy każdej innej okazji, kiedy mamy ochotę szybko zjeść coś świeżego.

KFC jest jedyną siecią w segmencie restauracji szybkiej obsługi (QSR), która posiada w swojej ofercie ryż. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy poszukują alternatyw. Nowe propozycje skierowane są zarówno do osób poszukujących ciekawej odmiany, jak i do fanów orientalnych smaków oraz tak naprawdę dla każdego, kto ma ochotę zjeść pysznie i szybko. KFC proponuje także ryż jako dodatek do pozostałych dań ze swojej stałej oferty.

Smaki Świata dostępne są samodzielnie lub w zestawie, we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC można łatwo i bezpiecznie zamówić w aplikacji KFC Collect, a następnie odebrać w wybranej przez siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub, po wybraniu opcji ‘Parking PickUp’, otrzymać zamówienie prosto do samochodu.

Oferta „Smaki Świata” dostępna jest w sieci KFC od 08.03.2022r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.