KFC uruchomiło nowy system do składania zamówień

0
1286
Popularna sieć fastfoodów postanowiła ułatwić sposób zamawiania jedzenia na ich stronie. Nowa wersja ma być prosta i intuicyjna, jak podaje firma jest to odpowiedź na intensywnie zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów.

Nowa forma jest innowacyjna i wpisuje się w strategię firmy dotyczącą inwestowania w nowe technologie. Nowa strona jest połączeniem kfcdostawa.pl oraz strony głównej KFC. Platforma umożliwia zamawianie dań z dostawą do wybranego miejsca lub punktu KFC oraz zapłaty za nie. Dotychczas opcja ,,Zamów i odbierz w restauracji’’ dostępna była tylko w oficjalnej aplikacji KFC.

Wdrożenie tego rozwiązania przez firmę ma na celu ułatwić dostęp do ich produktów. Oczekiwania konsumentów skupiają się głównie na szybkim znalezieniu informacji, których potrzebują i tym kierowała się spółka projektując nową stronę internetową. Obecny format niezależnie na jakim urządzeniu klienci będą z niego korzystać ma być wygodny, intuicyjny i prosty.

Popularność e-commerce w branży restauracyjnej w Polsce przekłada się na wzrost inwestycji dużych firm w tym sektorze. Dane Nielsena podają, że już ponad 10 tys. restauracji dostarcza konsumentom posiłki do wybranych miejsc. Rynek ten wzrasta średnio o ok. 60-70% rocznie, to znaczy, że najszybciej w całym segmencie e-commerce. W KFC usługa ,,Zamów i odbierz’’ dostępna jest już w 75% restauracji sieci w Polsce, do końca roku ma być to już 100%.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.