Kim jest prawdziwy lider i czym różni się od bossa? (podcast cz.2)

0
1322
W najnowszym odcinku cyklu audycji pt. „Gastrolekcje” Rafał Pasenik, właściciel firmy H&R System specjalizującej się w zarządzaniu personelem i szkoleniach dla branży HoReCa, opowiada o tym, dlaczego warto badać satysfakcję pracowników, jak delegować zadania, uczyć odpowiedzialności i nagradzać pozafinansowo.

Rafał Pasenik od 20 lat związany jest z sektorem HoReCa. W tym czasie zdobył szerokie doświadczenie na polu zarządzania personelem, szkolenia pracowników, kontrolingu i rozliczania usług gastronomicznych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Gastrolekcje”, w których porusza obszerne wątki rekrutacji pracowników i zarządzania personelem.

Zapraszamy do wysłuchania drugiej części audycji pt. „Lider vs Boss”, w której poruszony został m.in. kłopotliwy dla wielu szefów temat badania satysfakcji pracowników.

„Dlaczego szefowie boją się przeprowadzać badania satysfakcji pracowników? Z bardzo prostego powodu – boją się tego, co przeczytają, co usłyszą i obawiają się, że nie będą wiedzieli, co zrobić dalej, jak to udźwignąć, jak sobie z tym poradzić.”

Rafał Pasenik, właściciel firmy H&R System

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.