Kiosk samoobsługowy w gastronomii. Czy warto?

0
2607
Proces składania zamówienia powinien przebiegać sprawnie i bez żadnych utrudnień dla Klienta restauracji. Niestety często zdarza się tak, że Goście Twojego lokalu dość długo czekają na stolik, podejście kelnera lub stoją w kolejce w celu złożenia zamówienia.

Wielu restauratorów zastanawia się jak zmienić tę sytuację. Jak można przyspieszyć obsługę i zwiększyć rotację stolików?

Rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki – kioski samoobsługowe. To właśnie takie urządzenia mogą przyczynić się do wsparcia sprzedaży oraz rozładowania kolejek.

Aktualnie kioski samoobsługowe spotykamy głównie w restauracji typu fast food. Urządzenie pełni funkcje stanowiska sprzedażowego, dzięki któremu możemy złożyć zamówienie i dokonać płatności. Na dotykowym ekranie kiosku przedstawiona jest pełna oferta restauracji z podziałem na np. dania, napoje, desery. Takie menu może być prezentowane w różnych wersjach językowych, dzięki czemu unikamy nieporozumień komunikacyjnych. Personel nie musi już znać kilku języków.

Złożenie zamówienia na kiosku to tylko kilka kroków. Na ekranie urządzenia wybieramy to, co chcemy zamówić (można modyfikować składniki), a następnie dokonujemy płatności za pomocą terminala płatniczego lub korzystamy z opcji płatności przy kasie. Po opłaceniu rachunku otrzymujemy odpowiedni numer zamówienia i czekamy na wezwanie ze strony obsługi.

Te kilka kroków to jeden z najprostszych wariantów systemu automatyzującego sprzedaż w gastronomii. Bardziej zaawansowany proces (kiosk oraz dodatkowe rozwiązania automatyzujące sprzedaż) pomoże zmniejszyć czas oczekiwania na gotowe zamówienie, a tym samym zwiększy rotację stolików.

Restauratorzy powinni pamiętać, że kioski samoobsługowe można dostosować do indywidualnych potrzeb zarówno od strony wizualnej (kolor, rozmiar, sposób montażu), jak i technicznej (np. wbudowane moduły kart lojalnościowych, terminale płatnicze). Co więcej, kioski pełnią również funkcję dodatkowej powierzchni reklamowej, która pozwala zwiększyć efektywność działań marketingowych. Na monitorze kiosku można umieścić informacje o aktualnych promocjach bądź akcjach specjalnych, np. „Tylko dziś -20% na wszystkie desery”.

Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź KIOSK SAMOOBSŁUGOWY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.