Od kilku tygodni sieć Dobry Hotel prowadzi wzmożoną politykę personalną. Po zmianie na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu przyszła kolej na nowego Dyrektora ds. Sprzedaży.
Radosław Przybyszewski zaczynał karierę zawodową w biurze podróży TUI Poland na stanowisku specjalisty, a później lidera zespołu ds. sprzedaży. Następnie dołączył do Groupona, gdzie pełnił rolę Sales Managera w sekcji Travel, a w firmie Travelist realizował się jako Account Manager. Od kilku miesięcy zajmuje się natomiast kreowaniem strategii sprzedażowej w sieci Dobry Hotel, która zarządza obecnie obiektami w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Krakowie i Zakopanem.
W najbliższym czasie funkcjonująca na rynku hotelarskim od 2004 roku firma planuje otworzyć cztery kolejne nowe obiekty – w Poznaniu (Hotel Altus), w Gdańsku (Hotel Deo Gdańsk Old Town), we Wrocławiu (Hotel Best Western Premier City Center) oraz w Warszawie.