Koniec Harmony Polish Hotels?

0
1487
Fot.: Materiały Polskie Hotele Niezależne / Facebook

Fundacja zrzeszająca hotele niezależne zmieniła swój logotyp oraz nazwę. Czy to oznacza koniec marki Harmony?

Wczoraj w mediach społecznościowych nazwę zmienił profil Fundacji Harmony Polish Hotels, organizacji zrzeszającej niezależne hotele. Nowa nazwa to Polskie Hotele Niezależne. Przy okazji zmienił się logotyp.

Dotychczasowy zakres działania organizacji polegał głównie na integracji właścicieli obiektów hoteli niezależny i tworzenia wspólnego programu lojalnościowo-marketingowego dla gości. „Wsparcie marketingowe hoteli członkowskich poprzez szeroko zakrojony program lojalnościowym, promocję usług oraz wspólny system rezerwacyjny, aby wzmocnić ich pozycję konkurencyjną na rynku hotelarskim w Polsce (wobec sieci marek globalnych). W stosunku do Gości hoteli członkowskich – bycie najlepszym ambasadorem polskich hoteli niezależnych należących do organizacji , promującym ich wyjątkowy charakter, oferowane przez nie usługi oraz unikalne korzyści dla Gości.” – tak informuje strona internetowa organizacji.

Czy zmiana nazwy niesie za sobą także zmianę zakresu działania? Zadaliśmy to pytanie do biura zarządu i jak tylko otrzymamy odpowiedź, uzupełnimy naszą informację. Przypomnijmy, że nazwa Harmony Polish Hotels powstała dopiero trzy lata temu. Wcześniej fundacja działała pod nazwą Polish Prestige Hotels, pisaliśmy o tym tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.