Krakowskie hotele pomogą podopiecznym Domów Dziecka

1
1374
„Nie liczy się to ile posiadasz, ale ile dajesz innym i jak się z nimi dzielisz” – ta szlachetna zasada przyświeca krakowskim hotelarzom, którzy wspólnymi siłami postanowili przysporzyć nieco radości podopiecznym miejscowych Domów Dziecka. Inicjatorką dobroczynnego przedsięwzięcia jest Anna Gasińska – General Manager hoteli Kossak i Senacki.

Od wielu lat pracownicy Hotelu Kossak pomagają na różne sposoby: biegając, wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując Dni Dawcy Szpiku czy wspierając różne Fundacje. W tym roku dyrektorka tego krakowskiego obiektu postanowiła zaangażować w pomaganie także kolegów po fachu, w myśl zasady, że nic tak nie integruje, jak wspólny cel.

Odzew na maila zachęcającego do przyłączenia się do zacnej inicjatywy przeszedł jednak najśmielsze oczekiwania pomysłodawczyni. Pierwsza odpowiedź przyszła już po 5 minutach (!), za nią pojawiły się następne, a każda wiadomość zaczynała się od słów „Super pomysł! Wchodzimy w to”. W ciągu godziny swoje zaangażowanie w akcję charytatywną zadeklarowali przedstawiciele Hilton Garden Inn Hotel Kraków, Queen Butique Hotel, sieci RT i Q Hotel, Pałacu Bonerowskiego, hoteli Indigo, Galicja, INX Design, Conrad i Krakus. Swój wkład w postaci paczek ze słodyczami dla podopiecznych Domów Dziecka wniesie również firma FoodCare.

„Chciałabym, aby nie był to jednorazowy zryw, ale długofalowa współpraca, do czego zachęcam Hotelarzy nie tylko z Krakowa, ale i całej Polski. Potrzeby są ogromne – w samym Krakowie jest kilkanaście placówek zajmujących się dziećmi od niemowlaków do nastolatków, pomagając im wkroczyć w dorosłe życie” – mówi Anna Gasińska

Kto nie odwiedził nigdy Domu Dziecka, nie zrozumie, jak tam jest i nie wyobrazi sobie smutku, jaki panuje w tym miejscu, pomimo świetnych wychowawców starających się stworzyć rodzinną atmosferę. Przyłączmy się zatem do pomocy i pozwólmy, aby uśmiech na ich twarzach gościł coraz częściej. Flora Edwards powiedziała, że „kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas”. Tymi słowami raz jeszcze zachęcamy przedstawicieli branży hotelarskiej do pomagania innym na wszelkie możliwe i będące w naszym zasięgu sposoby!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.