Kto sprzedaje w nowoczesnym Spa (Horeca Radio)

0
1312
W trzecim odcinku cyklu audycji pt. „Nowoczesne Spa” Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals obsługującej najlepsze obiekty Spa w Polsce, opowiada o tym kto sprzedaje usługi w nowoczesnym spa. Okazuje się, że nie tylko pracownicy recepcji spa, ale mnóstwo osób z różnych działów powinno być zaangażowanych w ten proces. Jakie to działy i jak mogą pomóc w sprzedaży, dowiecie się z tej audycji.


Pobierz audycję w formacie MP3

Anna Tafelska to niekwestionowany ekspert w dziedzinie sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta SPA. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SPA Professionals, wykłada również na Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Specjalizuje się w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodem SPA. Z branżą wellness i fitness związana jest od 20 lat. W tym czasie zdążyła wypracować sobie renomę świetnego szkoleniowca, który w prosty i bezpośredni sposób potrafi przekazać wiedzę i zmotywować do działania. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Nowoczesne Spa”, w których tłumaczy, jak powinno funkcjonować nowoczesne SPA.

„W SPA powinni sprzedawać wszyscy. Zaczynając od najwyższego szczebla, kończąc na najniższym to jest pierwszym kontakcie z klientem czyli recepcją. Natomiast w rzeczywistości wygląda to bardzo różnie”.

Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.