Kultura ,,foodie’’ rozpowszechnia się coraz szybciej

0
1598
Trend „foodie” staje się coraz bardziej popularny w galeriach handlowych. Polacy nie oszczędzają już na dobrym jedzeniu i znacznie częściej jadają posiłki poza domem.

Według raportu „Polska na talerzu 2018” w ubiegłym roku aż 77% badanych odwiedziło lokale gastronomiczne przynajmniej raz na pół roku. Do tej pory w 2018 roku wartość ta wzrosła do 94%. Najchętniej odwiedzanymi miejscami są pizzerie, fastfoody oraz restauracje oferujące kuchnie świata. Popularność zdobywają burgerownie, naleśnikarnie oraz sushi bary.

Jednym z powodów powiększania się sektorów „foodie” są coraz większe wymagania klientów względem galerii handlowych. Oczekują oni poza szeroko rozwiniętą siecią handlową i zróżnicowana ofertą kulinarną, pomysłów na nowe, ciekawe spędzenie czasu w pomysłowo zaprojektowanej przestrzeni. Według Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych kawiarnie i restauracje zajmują średnio 10-15% powierzchni galerii handlowych.


Źródło: Neinver

Przykładem podążania za trendem „foodie” jest galeria Gemini Park Tychy. Oferta galerii jest jedną z najciekawszych na Śląsku. W strefie food court, która może pomieścić aż 500 gości, znajdują się takie sieci jak McDonald’s, KFC, Thai Express, czy Olimp. W galerii Gemini Park Tychy strefa gastronomiczna jest podzielona na strefy, tak aby każdy mógł zjeść i spędzić czas w najbardziej odpowiadający mu sposób. Różnorodność w tego typu obiektach jest niezbędna, aby przyciągnąć klienta i sprawić, żeby spędził w galerii więcej czasu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.