Kultura organizacji – jak wpływa na reputację hotelu u gości, pracowników i pomniejsza ryzyko zmian kadrowych

1
1548

Kultura organizacji – jak wpływa na reputację hotelu u gości, pracowników i pomniejsza ryzyko zmian kadrowych. Ten panel podczas konferencji Hotel Meeting w Krakowie poprowadzi Maciej Straus, a jego gośćmi będzie Anna Lewit, Krzysztof Kaliciński oraz Sylwia Perzyńska. Poznajcie naszych kolejnych panelistów.

Pełny program wydarzenia na stronie Hotel Meeting
Bilety na konferencję na stronie REJESTRACJA

Maciej Straus związany jest z hotelem Afrodyta Business & Spa. Przedsiębiorca z branży turystycznej, analityk hotelowy, inwestor skupiony na mobilności. Właściciel kilku firm turystycznych. Skupia się na rozwijaniu efektywności sprzedaży i analizie wskaźników rentowności biznesu.

Anna Lewit na co dzień dyrektor generalna obiektu Quadrille conference & spa. Odpowiada za wielozadaniowe zarządzanie obiektem w standardzie premium. Stawia na ciągłe podnoszenie jakości usług i obsługi gości. Specjalizuje się we wdrażaniu i doskonaleniu standardów usług.

Krzysztof Kaliciński posiada 30 lat doświadczenia w branży gastronomicznej. Pracował dla bardzo dużych znanych brandów. Jest praktykiem budowania kultury gościnności, customer experience oraz zaangażowanych zespołów. Wyszkolił tysiące menedżerów w 20 brandach gastronomicznych.

Sylwia Perzyńska z branżą hotelarską związana jest prawie od dwudziestu lat. Z grupą Arche rozpoczęła współpracę w 2013 współtworząc zespół Działu Recepcji otwierający Hotel Tobaco i awansowała przez te lata w strukturze organizacyjnej Hotelu Tobaco i Grupy Arche zarządzając dwoma łódzkimi obiektami. Wraz ze swoim zespołem zdobyła wiele wyróżnień i nagród na rynku polskim i międzynarodowym.

Konferencja zakończy się Hotelowym Xmas Party oraz akcją charytatywną, podczas której wesprzemy krakowski dom dziecka. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie REJESTRACJA. Dla hotelarzy przygotowano bilety w cenach od 199 PLN na udział w konferencji, do 549 PLN na udział w konferencji, Xmas Party oraz nocleg. Ilość tych ostatnich biletów jest ograniczona.

Konferencję poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy oraz autor bloga Enjoyyourstay.pl i Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.