Sieć fast-food Popeyes ogłosiła wprowadzenie do swojej oferty limitowanej wersji kanapki Supreme Chicken Sandwich. Produkt dostępny jest wyłącznie dla użytkowników nowo uruchomionej aplikacji mobilnej.
Kanapka, łącząca elementy dwóch popularnych produktów – Chicken Sandwich i Supreme Fries – jest oferowana w wariantach classic i spicy oraz można ją nabyć solo lub w zestawie.
Promocja nowej kanapki Supreme Chicken Sandwich wiąże się z inauguracją działania aplikacji mobilnej Popeyes, która ma na celu ułatwienie procesu zamawiania i zmniejszenie czasu oczekiwania w restauracjach. Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director w Popeyes, zaznacza, że wprowadzenie kanapki jest odpowiedzią na oczekiwania klientów wyrażane w mediach społecznościowych, gdzie Chicken Sandwich i Supreme Fries cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Kampania marketingowa nowego produktu jest prowadzona głównie online i inspirowana jest strategiami promocyjnymi znanych marek streetwearowych. Kreacje reklamowe zostały opracowane przez zespół marketingowy Popeyes w regionie CEE. Kampania promuje również inne aspekty działalności sieci, takie jak dostępność popularnych dań w atrakcyjnych cenach i nowe możliwości jakie niesie aplikacja.
Informacje o kanapce, kampanii oraz innych promocjach dostępne są na stronie internetowej restauracji, a także na profilach Popeyes na Facebooku i Instagramie, gdzie firma regularnie aktualizuje swoje oferty i interaktywnie komunikuje się z klientami.