Łódzki DoubleTree by Hilton jednym z najlepszych w regionie

0
1564
Już 5 lat minęło od otwarcia łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. To jeden z najpopularniejszych obiektów tego typu w mieście. Od początku istnienia nocowało w nim niemal 300 tys. osób, z czego 42% to goście konferencyjni, którzy brali udział w 3 tys. eventów zorganizowanych na terenie obiektu. W związku z jubileuszem spółka zarządzająca hotelem zapowiada nowe inwestycje.

„Pierwsze pięć lat możemy śmiało uznać za udane. Okazało się, że połączenie czterogwiazdkowego hotelu położonego w centrum Polski z dającymi niemal nieograniczone możliwości halami klubu Wytwórnia to przepis na sukces. Oczywiście nie byłby on możliwy bez całej armii osób zaangażowanych w powstanie i funkcjonowanie obiektu” – podsumowuje Sławomir Nowak, dyrektor generalny DoubleTree by Hilton Łódź.



Najważniejszy jest gość

Nowak za najbardziej istotne uznaje jednak renomę, jaką wypracowano u gości przez ostatnie pięć lat: – Dla każdego hotelarza zadowolenie gości to niezaprzeczalny priorytet. Możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy w tej dziedzinie liderem nie tylko w Łodzi, czy w Polsce. Oceny na portalach rezerwacyjnych i społecznościowych oraz przyznane przez lata nagrody nie pozostawiają w tej kwestii żadnych złudzeń.

Hotel zajmuje aktualnie 2. miejsce wśród łódzkich obiektów na portalu TripAdvisor, z kolei w serwisie booking.com średnia ocen gości wynosi 9,1 w dziesięciostopniowej skali.

„W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki funkcjonuje obecnie 126 hoteli pod marką DoubleTree by Hilton. W wewnętrznym rankingu jakości zajmujemy bardzo wysokie 8 miejsce. To pokazuje, że nie tylko jesteśmy w stanie stosować w Łodzi światowe standardy, ale jesteśmy wręcz ich wyznacznikiem” – dodaje Nowak.

Obiekt, działający w ramach największej na świecie sieci hotelowej Hilton, powstał z inicjatywy łódzkiej firmy telekomunikacyjnej TOYA, która w 2000 roku na swoja siedzibę wybrała znajdujący się przy Łąkowej 29 kampus dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych.

„Zależało nam, by nowoczesny hotel nie zamazał wspomnień o historii tego miejsca. Szklaną fasadę hotelu zdobi kadr z pierwszego powstałego po drugiej wojnie światowej pełnometrażowego filmu polskiego „Zakazane piosenki”. Widoczny jest dopiero z daleka, dlatego nasi goście czasem nie są świadomi, że maja okazję nocować w hotelu, który uważany jest za największy pomnik polskiej kinematografii” – mówi Łukasz Myszka, PR Manager TOYA.

DoubleTree by Hilton Łódź wplata w swoją działalność także liczne akcje charytatywne, których celem jest wspieranie lokalnej społeczności. Współorganizował między innymi „Business Run” czy „Pomaganie przez ubranie”.




Czas na rozwój

Hotel operuje głównie w sektorze biznesowym. W związku ze stałym rozwojem rynku i coraz większymi potrzebami gości oraz firm organizujących eventy, zarządzający rozważają inwestycje w kolejne obiekty hotelowe.

„Nasi klienci to głównie segment biznesowy. 42 proc. z nich stanowią goście konferencyjni. Od początku istnienia hotelu zorganizowaliśmy niemal 3 tysiące konferencji, z czego największa liczyła aż 1700 osób. Przez 5 lat nocowało u nas prawie 300 tysięcy osób, ponad 60% to Polacy. Doświadczenia z ostatnich pięciu lat skłoniły nas do rozważania budowy drugiego hotelu. Obecnie jesteśmy na etapie sondowania możliwości i tworzenia biznesplanów. Na konkrety przyjdzie jeszcze czas” – zapowiada Sławomir Nowak.

Swoje 5-lecie hotel świętował z sąsiadującym klubem Wytwórnia, który również w 2018 obchodzi swój jubileusz 10-lecia. Z tej okazji odbył się koncert w wykonaniu jazzowo-folkowo-hip-hopowego big bandu Rebel Babel Ensemble zatytułowany „100 Lat Polskiej Muzyki Filmowej”, który stanowił niezwykłą podróż przez spuściznę rodzimych kompozytorów. Na deskach Wytwórni pojawili się artyści sceny muzycznej i teatralnej, którzy na nowo zinterpretowali mniej i bardziej znane kompozycje filmowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.