Łódzki DoubleTree by Hilton jednym z najlepszych w regionie

0
1511
Już 5 lat minęło od otwarcia łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. To jeden z najpopularniejszych obiektów tego typu w mieście. Od początku istnienia nocowało w nim niemal 300 tys. osób, z czego 42% to goście konferencyjni, którzy brali udział w 3 tys. eventów zorganizowanych na terenie obiektu. W związku z jubileuszem spółka zarządzająca hotelem zapowiada nowe inwestycje.

„Pierwsze pięć lat możemy śmiało uznać za udane. Okazało się, że połączenie czterogwiazdkowego hotelu położonego w centrum Polski z dającymi niemal nieograniczone możliwości halami klubu Wytwórnia to przepis na sukces. Oczywiście nie byłby on możliwy bez całej armii osób zaangażowanych w powstanie i funkcjonowanie obiektu” – podsumowuje Sławomir Nowak, dyrektor generalny DoubleTree by Hilton Łódź.



Najważniejszy jest gość

Nowak za najbardziej istotne uznaje jednak renomę, jaką wypracowano u gości przez ostatnie pięć lat: – Dla każdego hotelarza zadowolenie gości to niezaprzeczalny priorytet. Możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy w tej dziedzinie liderem nie tylko w Łodzi, czy w Polsce. Oceny na portalach rezerwacyjnych i społecznościowych oraz przyznane przez lata nagrody nie pozostawiają w tej kwestii żadnych złudzeń.

Hotel zajmuje aktualnie 2. miejsce wśród łódzkich obiektów na portalu TripAdvisor, z kolei w serwisie booking.com średnia ocen gości wynosi 9,1 w dziesięciostopniowej skali.

„W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki funkcjonuje obecnie 126 hoteli pod marką DoubleTree by Hilton. W wewnętrznym rankingu jakości zajmujemy bardzo wysokie 8 miejsce. To pokazuje, że nie tylko jesteśmy w stanie stosować w Łodzi światowe standardy, ale jesteśmy wręcz ich wyznacznikiem” – dodaje Nowak.

Obiekt, działający w ramach największej na świecie sieci hotelowej Hilton, powstał z inicjatywy łódzkiej firmy telekomunikacyjnej TOYA, która w 2000 roku na swoja siedzibę wybrała znajdujący się przy Łąkowej 29 kampus dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych.

„Zależało nam, by nowoczesny hotel nie zamazał wspomnień o historii tego miejsca. Szklaną fasadę hotelu zdobi kadr z pierwszego powstałego po drugiej wojnie światowej pełnometrażowego filmu polskiego „Zakazane piosenki”. Widoczny jest dopiero z daleka, dlatego nasi goście czasem nie są świadomi, że maja okazję nocować w hotelu, który uważany jest za największy pomnik polskiej kinematografii” – mówi Łukasz Myszka, PR Manager TOYA.

DoubleTree by Hilton Łódź wplata w swoją działalność także liczne akcje charytatywne, których celem jest wspieranie lokalnej społeczności. Współorganizował między innymi „Business Run” czy „Pomaganie przez ubranie”.




Czas na rozwój

Hotel operuje głównie w sektorze biznesowym. W związku ze stałym rozwojem rynku i coraz większymi potrzebami gości oraz firm organizujących eventy, zarządzający rozważają inwestycje w kolejne obiekty hotelowe.

„Nasi klienci to głównie segment biznesowy. 42 proc. z nich stanowią goście konferencyjni. Od początku istnienia hotelu zorganizowaliśmy niemal 3 tysiące konferencji, z czego największa liczyła aż 1700 osób. Przez 5 lat nocowało u nas prawie 300 tysięcy osób, ponad 60% to Polacy. Doświadczenia z ostatnich pięciu lat skłoniły nas do rozważania budowy drugiego hotelu. Obecnie jesteśmy na etapie sondowania możliwości i tworzenia biznesplanów. Na konkrety przyjdzie jeszcze czas” – zapowiada Sławomir Nowak.

Swoje 5-lecie hotel świętował z sąsiadującym klubem Wytwórnia, który również w 2018 obchodzi swój jubileusz 10-lecia. Z tej okazji odbył się koncert w wykonaniu jazzowo-folkowo-hip-hopowego big bandu Rebel Babel Ensemble zatytułowany „100 Lat Polskiej Muzyki Filmowej”, który stanowił niezwykłą podróż przez spuściznę rodzimych kompozytorów. Na deskach Wytwórni pojawili się artyści sceny muzycznej i teatralnej, którzy na nowo zinterpretowali mniej i bardziej znane kompozycje filmowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.