LOT wprowadza nowe usługi dla pasażerów

0
1019

Wkrótce PLL LOT wprowadzą nowe usługi, dostępne dla Pasażerów klasy ekonomicznej w rejsach krótkiego i średniego zasięgu. Duży wybór posiłków, możliwość skorzystania z Fast Track czy dostęp do LOT Business Lounge uczynią podróż w klasie ekonomicznej jeszcze wygodniejszą i bardziej komfortową.

W ubiegłym roku, przygotowując się do zwiększenia liczby operacji, LOT wprowadził dla Pasażerów podróżujących klasą ekonomiczną szereg udogodnień – możliwość wyboru preferowanego miejsca, zamówienia na pokład ulubionego posiłku, serwowanego na porcelanie, prasę elektroniczną z ponad tysiącem tytułów do wyboru czy system WIFE, który daje dostęp do filmów i seriali z użyciem własnego urządzenia mobilnego. W marcu LOT rozszerza tę ofertę o możliwość skorzystania z LOT Business Lounge oraz z Fast Track na warszawskim lotnisku. Zapewniając dostęp do udogodnień dedykowanych dotychczas wyższym klasom podróży, przewoźnik podjął decyzję o wycofaniu klasy Premium w rejsach krótko i średniodystansowych.

– Dzięki wprowadzeniu nowych udogodnień Pasażerowie mają możliwość swobodnego skomponowania odpowiedniego dla nich pakietu usług dodatkowych. Każdy znajdzie odpowiedni posiłek dla siebie – nawet menu wegańskie, wegetariańskie czy bezglutenowe. W czasie oczekiwania na samolot warto skorzystać z komfortowego LOT Business Lounge. Z kolei Pasażerowie, którzy przyjeżdżają na lotnisko tuż przed rejsem, docenią możliwość skorzystania z Fast Tracka. – powiedział Michał Fijoł, członek Zarządu PLL LOT ds. Handlowych.

Usługi dodatkowe będą dostępne od dnia wycofania klasy Premium w rejsach krótkiego i średniego zasięgu, a wszyscy Pasażerowie mający już wykupione bilety w klasie Premium na rejsach krótko i średniodystansowych, z datą wylotu po 21 marca, zostaną automatycznie przeniesieni do klasy Biznes. Klasa Premium w rejsach długodystansowych pozostaje bez zmian, a Pasażerowie podróżujący w klasie Premium w rejsach długodystansowych oraz w rejsach dolotowych będą mieć takie same przywileje jak dotychczas: możliwość odprawy przy stanowiskach dla klasy Premium i Biznes oraz zwiększony limit bagażowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.