Lufthansa City Center otworzyła nową platformę z usługami turystycznymi

0
1010
Jedna z największych międzynarodowych agencji turystycznych zaprezentowała nową platformę, którą nazwała Lucy.

Podczas wspólnej konferencji w Las Vegas członkom biur LCC po raz pierwszy zaprezentowano potencjał Lucy. Platforma będzie umożliwiać kupno biletów linii lotniczych, rezerwację noclegów, a także samochodów. Dodatkowo nastąpi integracja wszystkich treści z GDS-ów.

W ciągu ostatnich miesięcy testowaniem platformy zajęli się członkowie LCC z Polski, Szwajcarii, Belgii, Włoch, Austrii, Słowacji i Czech. Testy miały na celu udoskonalenie platformy i dopasowanie jej do potrzeb korzystających.

Źródło: lufthansa-city-center.com

Wiceprezes eTravel LCC w Polsce, Marian Szypuła, ogłosił w komunikacie, że dzięki Lucy możliwa będzie większa optymalizacja kosztów korporacyjnych wyjazdów służbowych, a ponadto ulepszy i poszerzy się oferta dla klientów.

Nowa platforma to znaczący krok w stronę optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności franczyzobiorców oraz łączenia technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.